Igår och idag

God morgon. Igår sprang tiden ifrån mig. Plötsligt blev det dags för sängen och jag hade glömt att skriva. Inget speciellt hände i alla fall. Jag fick ta proverna igår, vilket var blodvärden bara tydligen Och sedan efter lunch jobbade jag hemma (var på jobbet på förmiddagen och åkte hem på lunchen så jag kunde ta proven). På kvällen var det träning med club 96 igen och vi körde lite längre igår än de andra dagarna så klockan var mellan 22-22.30 när jag kom hem, kollade inte exakt. Vad gäller mat så var det min vanliga yoghurt och trist nog min kycklinggryta med wok till lunch ( måste komma ihåg att fixa lunch) och till middag blev det, haha, en annan kycklinggryta med tikka masala som Tomas gjorde. Han tänkte inte på att jag ätit det på jobbet på sista tiden. Men det var jättegott. Yoghurt på kvällen och ingen träning pga club.
 
Nu är jag på väg in till arbetet igen och idag ska jag planera ett kundmöte jag har nästa vecka, vilket ska blir trevligt. Sen arbetar jag eventuellt hemma resten av veckan. Jag har dock inte bestämt mig angående detta än. 
 
Ikväll blir det att fortsätta fixa hemma (vi gör om hela lägenheten, målar om och möblerar om. Vi ska fixa vår musikstudio också) så vi kommer ett steg till i detta. Just nu är det 3 rum som är under fix. Plus vardagsrummet men där är det inte akut. Tur att Tomas är pappaledig och kan greja en del medan jag är på jobbet. Jag ska också hinna träna en timme samt gå på ett möte när jag kommer hem. Men jag ska nog hinna med hoppas jag
 


Kommentarer
Minendie

Du har fullt upp :) Kul att göra om hemma, även om det är mycket jobb, det är roligt med lite förnyelse.

Svar: Ja jag älskar att se hur det förändras och vad det blir av det. Mycket roligt och det är så roligt över lag när man gör om. Alla rum ska ju i princip skiftas också =D
Linda

2012-10-10 @ 09:13:53
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

Herregud vad du har många järn i elden! Ta det lugnt så att du inte blir helt utarbetad - var rädd om dig :)

Svar: Tack ska du ha, ja jag erkänner att det är en del att göra. Har arbetat hela dagen och nu håller jag på och målar (nja inte just nu men nyss och snart) och så ska jag hinna träna idfag också =P Men tack, jag försöker ta tde lugnt också
Linda

2012-10-10 @ 12:29:54
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0