Köra & Outsiders

Idag ska jag göra något roligt och tack vare att jag opererat mig så kan jag göra det och må bra samtidigt. Jag ska köra bakom Erik Toro i kungsträdgården klockan 15.30 ca. Det är 20 artister som skall uppträda med sina bidrag och vinnaren får en plats i nästa års melodifestival. Det kommer också sändas live i P4 och där kan ni höra oss när Erik och vi framför låten "Bring out the love". Vill man hjälpa till att rösta på Eriks låt så kan man Sms:a "P4sto låt8" till 72250.
 
 
Det som gör att det känns extra bra för mig just nu är eftersom vi kommer att stå och dansa och klappa med höga armar. Hade jag inte opererat armarna (och benen) för 5 veckor sedan så skulle jag inte varit bekväm eftersom jag skulle tänka på all hud dom slog fram och tillbaka och vilka som eventuellt skulle titta och fundera på varför jag såg ut så. Jag är så tacksam till Dr Andreas Lindahl på Art CLinic i Uppsala för han gjorde verkligen ett sådant strålande arbete. Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen; det var väl investerade pengar och jag ångrar inte en sekund av det. Art Clinic har gjort en artikel om det på deras hemsida och den hittar ni HÄR
 
Nu har reklamen för outsiders nästa vecka börjat gå. Många frågar varför jag ska vara med i programmet då det är ett lite annorlunda program. Jag tycker bara att det är roligt att de ringde och frågade om jag ville vara med. Det är fokus på saker som gjort att jag känt mig annorlunda och som jag mått dåligt över. Jag får inte berätta ännu om vad som filmats, men om ni tittar på tisdag nästa vecka, 7/6 klockan 20.00 på kanal 5 så får ni se. Efteråt är ni givetvis välkomna att fråga vad ni vill här i bloggen eller på facebook
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej! Hittade precis hit och behöver läsa ikapp mig ;) MEN, jag förstår dig. På egen hand gått från 125kg till 52kg (2012-2015 typ) och kämpar nu med att försöka hitta en acceptabel vikt, svårt när siffror på en våg egentligen inte säger något när man/jag känner sig som ett groteskt monster i kostym. Försöker acceptera att ingen mer träning eller kosthållning/diet i världen kommer kunna ge mig den kropp jag känner att jag egentligen är innerst inne. Drömmer också om att både våga men mest ha råd med en totalrenoveringen. Spelar ingen roll vad andra säger, det är ju ändå den egna uppfattningen man lever med/i.
Du är säkert en fantastisk människa på alla sätt! Så imponerad av dig, dina val och hur du kämpat! Kommer följa med stort intresse och börja läsa igenom det som finns hittills :) tack!!!
Mvh Elisabeth

2016-06-07 @ 19:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0