Nästa vecka smäller det!

Hej alla läsare. Nu kan jag äntligen berätta mer om vad jag har på gång här. Jag har velat avvakta tills jag visste att det faktiskt skulle bli av (den där nervösa oron ni vet?) men nu har jag fått alla tummar upp och därför känner jag att det är dags att berätta för er. Som jag tidigare berättat så behöver jag och ska jag operera benen och armarna (bland annat) men nu är det klart att det kommer att ske nästa vecka (!) I nästa vecka ska jag alltså till kliniken där jag skall opereras och ta bort överskottshuden på benen och armarna. Det känns fantastiskt bra och härligt.
 
Förebilder
 
 
 
Däremot skall erkännas att jag är något så sjukt nervös samtidigt. Det är mycket att tänka på angående tiden efter operationen och jag är lite orolig för hur det kommer bli. Positiv smärta minns jag från när jag gjorde buken 2012. Jag gissar att det kommer vara positivt nu också. Jag kommer dock troligtvis "ångra" mig både 1 och 2 gånger innan det är dags. Men det kommer smälla nästa vecka -YES!
 
 
 


Kommentarer
Caroline Jansson

Skönt att du fick en tid så fort gumman! Du kommer fixa tiden efter operationen gumman!

Svar: Jag hoppas det. Kommer behöva mycket hjälp av mina vänner och min familj =)
Linda

2016-04-23 @ 09:34:20
micca

vad skönt att det blir av nu :D

Svar: Jag längtar mig blå!
Linda

2016-04-23 @ 13:23:59
URL: http://www.nouw.com/thesmalltowngal
Anonym

LYCKA TILL!

Svar: tusen tack!
Linda

2016-04-23 @ 16:24:33
Anonym

Hoppas du har valt Victoriakliniken. Lite dyrare men jädrans mycket bättre resultat än andra. Tro mig.

Svar: Nej det blir Art Clinic, men jag känner mig nöjd =)
Linda

2016-04-23 @ 18:30:02
malin

oh grattis linda !!!! glad för din skull

Svar: Tack snälla rara du!
Linda

2016-04-23 @ 19:35:35
Anonym

Har du fått både läkare och psykologutlåtande? Psykologutlåtande kan väga in också. Även om det går mer på fysiska besvär. Vet. Men det är inte omöjligt. Fjärde gången blev det gillt för mig. Kämpa vidare och försök få det på bekostnad av landstinget. En skuld på 100000 kr är mkt att leva med under så lång tid.

Svar: Nu är allt redan klart för att göra operationen nästa vecka. Men jag ska söka lite mer ordentligt när det gälöler brösten. Det är extremt jobbigt psykiskt så jag håller tummarna
Linda

2016-04-23 @ 20:09:48
Josefin Ogarp - från mammakropp till drömkroppen

Åh vad roligt för dig!! Lycka till :D

Svar: Tack snälla rara du! <3
Linda

2016-04-23 @ 23:43:38
URL: http://www.josefinogarp.forme.se
Anonym

Sök vidare. Överklaga. Skaffa intyg från fler läkare. Det är inte omöjligt. Du förtjänar att landstinget hjälper dig. Att skuldsätta sig på 100000 kr är galet. Frustrerande om du har så mkt fysiska problem.

Svar: Nejdå det är väl uträknat att vi har råd med detta så det är ingen fara. Jag är glad att vi tagit det här beslutet. Det var dessutom maken som propsade på att vi hellre skulle betala lite mer för att få det väl utfört. Men tusen tack för att du argumenterar för min sak! <3
Linda

2016-04-24 @ 09:55:38
Jennifer

Men gud va kul för dig!! har följt dig i många år nu och du är mer än värd detta! :D Förstår att du är nervös, men det kommer gå så bra! Tänk på hur bra det blir sen när det är någorlunda läkt. Vilken lättnad det kommer bli med så mycket för dig :)

Lycka till fina du!

Svar: Åh vad rörd jag blir att höra att du följt mig länge. Det värmer i själ och hjärta. Tack snälla! Kram
Linda

2016-04-24 @ 12:56:41
Anonym

Vad himla skönt att du får detta fixat nu Linda!
Vart ska du operera dig?

Svar: Det blir på Art Clinic i Uppsala =)
Linda

2016-04-24 @ 19:19:17
CG

Ååh så bra att det blir av! Grattis, kommer hålla alla tummar o tår för dig :-)


Svar: Tusen tack! <3
Linda



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0