Dagens mat och träning

Nu är det dags för mig att krypa ned i säng efter att ha målat och grejat ikväll också. Tiden räcker inte till, jag önskar att jag fortfarande var ledig och hade i princip all tid i världen. Jaja, det är bara att acceptera att det nu är så här och så får jag göra det bästa jag kan av det. Innan jag lägger mig ska jag nu i alla fall skriva upp dagens mat och träning.
 
FRUKOST
En skål mild and creamy vanilj
 
LUNCH
Kycklinggryta med wokgrönsaker och lätt cocosmjölk (yes jag gjorde ett storkok och det blev flera lådor. Erkänner att jag är trött på dem men jag glömmer att fixa annat så det får bli det då)
 
MIDDAG
Makaroner och falukorv
 
KVÄLLSMÅL
En skål mild and creamy vanilj
 
TRÄNING
60 minuter dansgympa. Det är helt underbart att dansa så där så svetten bara rinner. Jag rekommenderar det verkligen
 


Kommentarer
felicia

mm.. har själv en kycklinggryta med wokgrönsaker å kokosmjölk ja brukar göra.. va superlänge sen nu.. blev riktigt sugen =D

Svar: Det är himla gott med kycklingryta tycker jag =) Man kan variera smakerna så mycket också och det gillar jag =D
Linda

2012-10-11 @ 17:53:34
URL: http://tkhl.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0