Letar viktbloggar

Yes, jag är vaken sent. Igen. Men just nu sitter jag och surfar på aktiva viktbloggar eftersom jag gärna hittar andra som går igenom det jag går igenom just nu. Det kan vara skönt med lite pepping om man säger så. Än så länge har jag hittar 2-3 stycken, men letar vidare. Dock får det bli en annan dag för jag behöver all min energi till morgondagens Zumba och jag låg ju redan efter med sömnen.
 
Bara en litens sak på sidan om, jag sitter och känner på mina nyckelben hela tiden. Jag kan inte låta bli dem, men det är ju för att de faktiskt känns nu. Vilket känns så underbart. En förändring man kan känna är ju underbart.
 
God natt så länge
 


Kommentarer
snöflickan

Hej
Jag tänker från 5aug rikta min blogg mot vikt och viktminskning. Samlar motivation till denna dag och här lär jag definitivt bli kvar:-)

Svar: Hej! Vad roligt att höra, du är så välkommen. Jag har lagt till din blogg i min följalista också =D
Linda

2012-07-11 @ 19:02:26
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0