Förändrad mentalitet

Tillbaka från Jenny och avslutningsfika. Det var en trevlig stund och även om det hade varit gott så lät jag bli att fika av det som fanns. Jag hade kunnat ta glass med sås och jordgubbar. Nej jag tänker inte ta något gotta förrän imorgon kväll då jag nog kanske tar någon liten bit med plockgodis. Eller någon god frukt eller melon kanske, vi får se. Jag erkänner att min mentalitet har förändrats helt och hållet de senaste två månaderna. Jag är inte sugen på godis och sånt längre som jag har varit förut. Förut kunde jag ju nästan känna mig deppig om jag inte fick nått snask på kvällarna och så är det definitivt inte längre. Nu så känner jag mer att jag kanske tar nått eventuellt imorgon då det är lördag -men vi får se. Kanske, fast kanske inte. Det är skönt. En annan sak jag sagt hela tiden är att när jag gått ned till 95 kg så ska jag äta en påse ostbågar. Nu känner jag helt annorlunda. Jag är inte intresserad av att belöna mig med ostbågar! Så klart kommer jag äta det sen någon adag igen och säkert en hel påse, de flesta snaskar ju någon gång, men inte nu!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0