Träning, mat och Gröna Lund

Så där, då har jag avslutat en mycket jobbig (pga den där hemska värken i fötterna. Det krampar rejält) timme på min crosstrainer. Pga krampen i fötterna så klarade jag inte av att spinna riktigt så snabbt som jag brukar och det tog mig därför 62 minuter att ta mig 2 mil. Men jag härdade ut, det ska vara minst 2 mil och 60 minuter på crossen (så med andra ord, om jag spinner snabbt och tar 2 mil på 55 minuter så kör jag vidare till åtminstone 60 minuter och om det tar lång tid och jag passerar 60 minuter så kör jag vidare till minst 2 mil).
 
Om ett par timmar blir det Tomas föräldrar och ikväll kommer även hans syster och sambo dit och vi ska grilla och ha det trevligt. Mycket mysigt. Och just det, ängående mat så åt jag -igår på grönan, till lunch en korv med bröd (glutenfritt) och till middag en hamburgare med bröd (också glutenfritt) och morötter till. Jag drack mineralvatten och cola light under dagen. Så inget godis, snacks, alkohol, sockervadd och annat nöjesparksmys, så jag är väldigt nöjd med det. Dessutom vandrade vi omkring hela dagen och på kvällen blev det ju en timme på crosstrainern. Så en helt okay dag ändå vad gäller mat och träning. Vad jag inte kan förstå är att jag vägde ett halvt kilo mer idag än igår? Det händer normalt inte så jag förstår inte varför just idag. I blame the burger then. Å andra sidan så kanske det är massa vätska, så jag lägger ingen större vikt (haha) vid det, utan kör på som vanligt med min viktminskning
 
 
 
Några bilder från gårdagen. Man tror att man ska fota så himla mycket, i alla fall jag, men så kommer man hem och så har man i princip inte tagit några foton för det har man glömt och Marcus var i princip inte med på något foto alls förutom bakifrån vilket var trist. Men här är de som var bra i alla fall
 


Kommentarer
Hanna-Mirari

Åh vad du är vacker! Du ser ut som en älva med ditt fantastiska hår! Hoppas du hade en underbar dag! Och har en idag också! =)

Svar: Men åh Gud vad gullig du är! Nu blir jag ju alldeles rörd här! TACK!
Linda

2012-07-31 @ 13:52:48
URL: http://hanna-mirari.blogspot.se/
Minendie

Vilka fina bilder :) Jag tycker du gör rätt som inte stressar upp dig över ett plus idag, jag brukar skifta upp och ner med upp till ett kilo från en dag till en annan. Det är säkert massa vätska för fett skapas inte så fort.

Svar: Tack ska du ha. Ja man får ju lov att tänka så. Sen är det ju som du säger angående fettet också. Men plus kan ju vara ganska nedslående. Hoppas jag slipper massa sånna, hihi
Linda

2012-07-31 @ 16:32:42
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

Vad duktig du är som stod kvar på crossen trots dina onda fötter! Duktig är du också som lyckades hålla ifrån dig snackshimlen som finns på ett nöjesfält :) Det där halva kilot tror jag dock inte du ska bry dig om - det är säkert, som du säger, vätska och försvinner lika snabbt som det kommit dit :)

Svar: Tack ska du ha! Jag förstår inte varför jag får så himla ont nu av alla dagar? Det känns så konstigt. Det hade inte varit så underligt om det var nu7 jag började med crossen, men när jag kört så länge? Ja, det var så mycket goda dofter överallt av popcorn och sockervadd och sånt men jag kände att det inte var värt att sätta i mig sånt för en dag på nöjesfältet. Inte när jag sliter så med att få bort det =)
Linda

2012-07-31 @ 19:06:38
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Pernilla

Väldigt fin bild på dig och dina barn (den sista) förresten :)

Svar: Åh tack ska du ha! =D
Linda

2012-07-31 @ 19:07:00
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Joline

Åhh det ser ut som att ni haft en toppendag!

Svar: Tack vi hade jättemysigt =D
Linda

2012-07-31 @ 21:19:38
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Anna

Fortfarande jätteimponerad av din beslutsamhet och styrka. Jag tänker ofta på dig när jag står på crossen, det känns bra att veta att man kan visst orka 60 min, så småningom! :)

Svar: Åh men vad söt du är! <3 du kommer orka det vet jag! massa heja från mig =D
Linda

2012-08-01 @ 09:29:39
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Tweety

Canvas tävlingen avslutad, kolla gärna in och se om det var du som vann!

Svar: Åh vad synd att det inte var jag. Nästa gång kanske =P
Linda

2012-08-01 @ 20:46:35
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0