känslostormar

Vilken uttröttande dag det varit idag. Jag har faktiskt inte varit mitt bästa jag, sånt som händer ibland. Jag var så arg ett tag och senare sa jag till Tomas att jag inte visste varför jag var så arg och hans svar var ganska simpelt "du har ju mens". Inte för att jag brukar bli arg vid mens men det kanske blev overload nu och detssutom är det första mensen sedan innan jag blev gravid med Leo. Jaja, jag har i alla fall skött mig som vanligt med maten. Det ända som är något annorlunda från vad jag annars skulle gjort är att jag åt lite vitkål på kvällen men det var strax under 100 gram och den var rå som den var, vilket innebar ca 50 kalorier. de andra åt varsin chokladmuffin som jag köpt åt dem som lite sommarfika.
 
Nu ska jag strax sova och hoppas jag vaknar lite gladare imorgon än idag
 


Kommentarer
Pernilla

Vitkål. Det var längesen jag åt det. Får nog göra det någon dag - det är ju väldigt gott :)

Hoppas du känner dig gladare/bättre nu. Duktigt att du skötte dig med maten fast du hade en dålig dag - ofta är det ju just då man struntar i allting, så tummen upp för dig! :)

Svar: Jag håller med dig, vitkål är väldigt gott. Jag brukar göra stora bitar av det och äta som chips (fast så klart inte med någon dipp).
Tack så myc, det var snällt av dig. Jo jag höll igen i alla fall. Faktiskt... nu när jag tänker på det... så hade jag inte ens en önskan att trycka i mig, sådär som man annars har haft när det varit just som du säger -dåliga dagar. Jag tror att det är för att jag är tillräckligt fokuserad den här gången. Hur har det gått för dig sånna dagar? Jag tycker du verkar väldigt målmedveten också!
Linda

2012-07-05 @ 00:15:31
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0