Huden

Mer träning ungder kvällen. Lite situps, benlyft och mage. Det var skönt att få det gjort också. Jag måste göra lite mer sådan träning också så jag hjälper både musklerna och huden. Man blir ju faktiskt något sladdrig av att tappa mycket vikt. Men än så länge tycker jag att det dragit ihop sig bra. Armarna är väl det som kan få komma ifatt och dra ihop sig nu, skulle helst slippa behöva operera dem eller så senare. Magen är ju en sak, men armarna (och helst inte låren heller för det har jag hört är smärta ur en annan värld) nej tack.
 


Kommentarer
Anonym

synd att det kostar så mycket och att man inte får det

Svar: Ja så är det ju. Man kan dock få till exempel buken om man har tur. Man ska ju egentligen kunna få resten också, men då måste man vara på målvikt i minst ett år och ha en viss % hud om jag inte missminner mig. Håller dock fortfarande tummarna för att inte behöva operera mig sen
Linda

2012-07-03 @ 23:59:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0