Bara en liten sak

Idag prövade jag en ny sak till frukost. Jag är egentligen inte en person som byter ut mål, för jag tror det är bättre att äta som vanligt. Men för oss som viktminskar kan det vara ödesdigert de gången man av någon anledning inte hinner äta, eller om något kommer i vägen (kanske om man försover sig och inte hinner med frukost, eller om man ska på möte och inte hinner middag, eller vilken anledning det nu må vara). Då är det så lätt att man hamnar i en fälla, blir väldigt hungrig och äter nått dåligt eller massa skräp på kvällen istället.
Så jag testade en bar från Nutrilett och jag kan rekommendera den. Mycket god, Dark chocolate bar och den mättade bra också. Så om det blir så av någon anledning, att man inte hinner mat, kan detta vara ett bra alternativ.
 
 


Kommentarer
Pernilla

Jag har också köpt sådana någon gång. Bra att äta om man inte har matlust eller för den delen, hinner äta :) Förvånansvärt goda....

Sv: Ja, jag tänker att det nog kan vara roligt både för andra och mig att se skillnaden - det blir så klart och tydligt när man provar samma plagg också :)

Svar: Ja jag gillade den, den var god och mättade ganska lagom också och det var bra :-)
Ja det vore superroligt att se hur de passar mer och mer!
Linda

2012-07-03 @ 23:33:55
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Tweety

Den godaste baren är Naturdiets hasselnöt, den är riktig smarrig!

Svar: Jag får kolla om jag kan äta den då. Jag är glutenallergiker så det är bara vissajag tål Kan äta den där toffe från Alevo också. Får kolla naturdiets hasselnöt!
Linda

2012-07-17 @ 12:38:41
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0