Känns väldigt jobbigt

Jag är nervös. Ju längre tiden går idag så blir jag mer nervös. Operationen i sig är jag inte så nervös för, eller jo, men det är inte det som är det jobbiga just nu som gör mig nervös -utan det faktum att jag måste åka dit själv.. Tomas kan inte ta ledigt från sitt arbete. Han har försökt (han försökte ta onsdag - fredag den här veckan för att vara hemma och ta hand om mig och barnen, men det fungerade inte). Men kan bara få ledigt så han kan vara hemma med mig onsdag eftermiddag (han hämtar mig från sjukhuset). Han kommer också så klart förbi mig imorgon efter jobbet -MEN att jag måste åka dit på morgonen själv kvarstår ändå och det känns inte det minsta roligt.
 


Kommentarer
Pernilla

Åh, jag kan förstå din nervositet... Synd (återigen) att jag inte bor närmre, för jag är ledig imorgon och hade kunnat följa med dig! :/ Har du ingen vän som kan följa med? Jag lovar att jag ska tänka på dig i alla fall (även om det kanske inte minskar nervositeten direkt)... Kramar!

Svar: Ja åh det var synd och vad gulligt av dig1 Du hade mer än gärna fått komma med mig. Kanske får jag skicka sms? Inte vet jag om du är vaken på morgonen men jag kan chansa ifall att =) Jag försökte men nådde inte väninnan tyvärr =( Kramar! <3
Linda

2012-12-17 @ 15:58:57
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Anonym

Lycka till i morgon, du ska se att allt kommer gå bra och även om du får åka in själv så kommer tiden gå snabbt!

Kommer att tänka på dig både en och två gånger!

Svar: Tack åh vad snällt av dig!! Kram
Linda

2012-12-17 @ 17:50:23
EE

Förstår att det känns jobbigt att åka dit själv :(.. Ska tänka på dig imorn! KRAM!

Svar: Tack så väldigt mycket! Känns inte roligt nej tyvärr men det gick inte att lösa =( Kramar!!
Linda

2012-12-17 @ 17:53:32
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
smulan

Det kommer att gå bra:-) du kommer säkert att sova ganska snart efter att du kommit dit. Jag brukar tycka det är så skönt att sövas:-) det är denenda gången jag får känna hur det känns att somna på nån minut;-)
Lycka till!

Svar: Haha vad roligt du är ;-) Lite pepping alltså. Jag får försöka tänka på det när jag ska sövas att det bara tar några sekunder =) Tack! Kram
Linda

2012-12-17 @ 21:24:51
URL: http://smulgubben.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0