Dagens träning och provfilmning

Dagens träning är jag inte alls nöjd med om jag ska vara ärlig. Det blev en timme på crosstrainern (mina vanliga två mil enligt mätaren på crossen). Jag hade egentligen velat och kunnat stå längre, men klockan var så mycket så jag var tvungen att gå av om jag skulle hinna äta innan klockan blev över 11. Dessutom ville jag verkligen hinna med att läsa alla bloggar idag för det är inte ett dugg roligt att inte hänga med.
(Jag vill bara förtydliga här att när jag säger att jag inte är nöjd med en timme på crosstrainern så utgår jag så klart från vad jag klarar på den. Jag har hört flera som säger att de inte orkar stå så länge, men jag menar alltså då så klart inte att de som inte orkar stå en timme är dåliga. Jag menar ni gör andra saker som jag inte klarar, för alla är vi ju olika. Så att ingen missuppfattar mig och tar illa upp eller blir ledsen).
 
Det gick ganska bra på provfilminingen för Marcus idag. En del av replikerna satte han kanonbra och en del lite sämre. Men det var första gångenmed repliker för honom så han var lite nervös. Vi får se vad som händer. Får han inte den här så blir det kanske en annan. Så länge han tycker det är roligt så är vi för att han gör det här så mycket han vill
 
Nu är det dags att ta igen mig i era bloggar
 
 
 


Kommentarer
Tweety

Får Marcus något betalt för att vara med eller någon sak? Kram

Svar: Får han den här rollen så får han 7500kronor. Det är lite olika betalt. Han har fått mellan 1000kr och 5000kronor hitills. Men det är mer betalt om dte är talroll. Han gör dock inte detta för pengarna utan för att det är roligt. Sedan om han vill får han köpa något när pengarna kommer, som han väljer själv (inom rimliga gränser) så senast köpte han Legosaker för 800 kronor (vad dyrt Lego är!). Den här gången vill han köpa ett eget nintendo Wii (pengar för senaste reklamfilmen) och får han det här jobbet har han kikat på ett spel till Wii som han vill ha, som heter SKylander. Kram
Linda

2012-08-24 @ 09:20:25
URL: http://tweety26.wordpress.com
Tweety

Skylander är min store son också inne på att han vill ha. Hur har du kommit i kontakt med där han provspelar *nyfiken* Kram

Svar: Ja Marcus kusin har det och massa gubbar till och Marcus tycker ju det är så himla kul att spela det. Nu hittade jag rätt kommentar men jag kan svara här också. Vi har registrerat barnen på statist.se Där kan man både söka olika jobb i reklamfilmer eller serier eller annat sånt och ibland hittar de oss och ringer. Men vi har inte sökt något utan de har rint oss varje gång så det fungerar också =) Kram
Linda

2012-08-24 @ 12:10:40
URL: http://tweety26.wordpress.com
Anna

Superbra ändå av dig att stå den tid som du gjode (alltså vanliga träningen) och ändå känna att du måste prioritera något annat, och sedan göra det. Det är bra, och helt rätt hälsotänk! :)

Svar: Tack ska du ha! Ja ibland så måste man ju det och jag tycker det kan vara så himla svårt att slita sig från träningen när man vill
Linda

2012-08-24 @ 12:57:37
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0