Fantastiskt erbjudande

För ett år sedan så deltog jag och Tomas på ett hälsocamp anordnat av "Kör bara kör". Dels spelade vi på deras 1-årsjubileum och dels var vi med på ett par föreläsningar. Nu är det så fantastiskt att lagom till deras 2-årsjubileum så har jag lyckats få ett fantastiskt ERBJUDANDE till er och delar det här. Jag hoppas att detta erbjudandet skall göra så att några av er har möjlighet att delta. Mitt mål är också att vara på plats och lära mig ännu mer -för fullärd blir man aldrig. Campet är inte endast för överviktiga utan passar ALLA oavsett vikt eller vigör. Jag hoppas några av oss kan ses där. Med vänliga hälsningar Linda.

OBS: DETTA INLÄGG ÄR INTE SPONSRAT och jag tjänar absolut inga pengar på att dela detta med er.
----
KBK HÄLSOCAMP 9 - 2016 
Nu kan vi presentera årets första camp & 2 års JUBILEUM! 
Vi kommer att hålla till på BOSÖN i deras kreativa atmosfär av laganda & utmaningar. Vi vänder oss till alla så som tränad, otränad eller även dig med funktionshinder. Vi arbetar inifrån och ut och levererar nycklar till att bli den bästa versionen av just DIG. 
Kvalité är viktigt för KBK, alla ska trivas & utmana utmaningen.
RABATTKOD: LINDASKIMRA pris 5999kr (ordinarie Pris: 6499kr)

•4 dagar, 3 nätter på Bosön.
•Helpension (buffé frukost, lunch & middag) •Mellanmål
•Föreläsningar inom hälsa, kost, träning, andning, kommunikation, motivation, inspiration.
•TRÄNING i olika former ute/inne (Ledda pass med endast utbildade instruktörer).
•Gym tid.
•Personlig tränare på plats varje dag, möjlighet till konsultation.
*Funktions tröja , överraskningar , tävlingar & priser ingår.

Anmälan är bindande (endast godkänt läkarintyg godtages för att ej kunna medverka på föreläsning/träning.) Vi arbetar enbart med utbildade tränare som finns på plats under hela vistelsen samt kommer in och håller olika träningspass.
Vi tar även in föreläsare i olika områden kring hälsa som ger oss dom mentala bitarna och stöd , föreläsningarna innehåller fakta om te.x kost, stress, andning, kroppshållning. Alla får en chans att synas, känna sig sig betydelsefulla och motiveras oavsett vilken nivå vi ligger på.
Bosön och kbk HälsoCamp är Handikappanpassat .
För intresse, frågor och boka din plats .
Maila [email protected]
(Glöm ej rabattkoden) 
www.kbkhälsocamp.se
Video: http://youtu.be/mjapvroFQXY

 


Kommentarer
Cassandra Haraldsson

Verkar kul :)

Svar: Ja verkligen! Det var jättemysigt att vara där så jag rekommenderar det =)
Linda

2016-03-24 @ 21:42:27
URL: http://sensor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0