Bilder och recept på kalorisnåla godiset

Här kommer de utlovade bilderna på min "snabbkaka". Jag gjorde det till förmiddagsmellanmål idag och blandade 2 äggvitor med 1 msk sötströ och 5 gram kakao. Jag vispade upp det till ett hårt skum och delade upp det på två talrikar och körde dem i micron ca 1,5 minut vardera med ett par pauser där jag öppnade luckan och lät det sjunka ihop. Sedan la jag ut dem på en talrik i 10 minuter så de svalnade eftersom jag ville äta dem kalla med sylt. Jag tror det hade fungerat bra med glass, grädde eller bär till.
 
Det var väldigt gott och det smakade lyxigt, så eventuellt gör jag det till kvällen också.
 
Ny header och profilbild på min sida på facebook: https://www.facebook.com/Goingsmaller/ vilken är min officiella Goingsmallersida där. Den är under uppbyggnad, men det kommer.
Glöm inte heller min grupp "viktgruppen -original" ( https://www.facebook.com/groups/305245132905203/?fref=ts ) där det är lite över 2500 medlemmar som stöttar och peppar varandra med allt som rör vikt, hälsaa och välmående
 
 
 


Kommentarer
Martina

Gud vilken stor inpiration!! Jag har precis börjat med viktklubb. Kört 2 veckor, jag hoppas verkligen att det kommer ge resultat även på mig,jag har provat så mkt nu och inte fått något resultat. Men jag har ju bara kört två veckor så jag får ha tålamod och hoppas på det bästa, väldigt kul o inspirerande att se vilken resa du gjort!!

Svar: Åh så roligt att höra!! Viktklubb är jättebra! Ett varmt lycka till ♡
Linda

Anonym

Hej :) jag undrar vilka operationer du gjort och vad dem kostat? Vore väldigt tacksam för svar då ja själv går igenom en stor viktnedgång och vill opera bort överskottshud även vart du gjort dem tack på förhand

Svar: Endast bukplastik nu. Landstinget betalade den så jag vet tyvärr inte kostnad :/
Linda

2016-01-14 @ 16:34:27
malin

hej igen har du fler kalorisnålt godis så får du jätte gärna lägga ut det här !

2016-01-21 @ 16:14:00
malin

hej linda var har du tagit vägen ? saknar dina blogg inlägg ( snyft)....

Svar: Här är jag :)
Linda

2016-01-23 @ 11:25:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0