Så fantastiskt roliga planer

Jag har så mycket spännande på gång som jag skulle vilja berätta för er om, men som jag ännu inte kan ge er detaljer om. Vad jag i alla fall kan avslöja inför framtiden är att ni kommer att få se mer av mig, både här, på facebook och på Instagram. Så håll utkik för spännande nyheter.
 
Jag har inte hört av mig på länge men jag lyckades med "dagissyndromet" och det var att få allt som gick på barnens förskola. Så först var det maginfluensa och sedan fick jag vanliga influensan -precis det man behöver när man vill kicka igång träningen på nya promenadbandet som jag fick av min kära make i alla hjärtanspresent. Nu är det bara "efterhänget" på influensan, snart är jag tack och lov på banan igen.
 
Kära ni, det finns så mycket att berätta, så som sagt -håll ögonen öppna.
Tills dess har jag ett tips på ett fantastiskt vis att att komma ned i varv efter ett bra tränmingspass, med härligt pumpande musik. Bandet London Grammar och låten "Strong"
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Härligt att se ett inlägg! Har faktiskt hunnit bli lite orolig och undrat hur det är med dig! Känner inte dig, men har läst lite här emellanåt, då jag har en vän som skulle behöva göra samma resa som du har gjort!

2014-03-07 @ 17:28:25
Nina

Har längtat efter inlägg från dig eftersom du är en stor inspiration för mig. :)

Och vad spännande det låter med dina planer. Hoppas få veta mer snart!

2014-03-08 @ 09:38:32
URL: http://ninasviktresa.blogg.se
Anonym

Hejsan! När jag läst här på din blogg verkar du ha klarat viktnedgången väldigt bra hela tiden, duktigt tycker jag!! :) Men nu undrar jag om du nånsin haft en svacka då du ätit mer än du borde..gick du upp i vikt och ifall du gjorde det hur snabbt gick du ner det igen? Jag har viktminskat SAKTA i några veckor och nu under sportlovet kunde jag inte räkna maten på samma sätt plus att jag tillät mig lite godis. Kollade på vågen hemma nu igen, puh..så trist! Hur kan man gå ner så sakta under några veckor och sen äta dåligt en vecka och då gå upp nått kilo så fort? Tror du det är vätska? Jag blir så trött! Vilket evigt kämpande. Önskar jag var starkare. Jag har verkligen skött mig innan lovet! :(

2014-03-10 @ 22:25:57
tappa vikt

fanastisk blogg! bra jobbat med vikten! jag håller själv på med viktminskning och bloggar på....

2014-03-16 @ 10:48:49
URL: http://www.tappavikt.nu
Jenny

Har läst din blogg till och från, och måste säga att du varit så sjukt duktig! itroligt imponerad och kämpar verkligen för att ha din beslutsamhet och glöd!
helt otrolig resa du gjort och inspirerande till 1000!

2014-03-17 @ 09:24:36
URL: http://xn--sjuttiotv-e3a.se
petteri

mer blogginlägg nu! väntar ivrigt =)

2014-03-19 @ 16:43:17
URL: http://www.tappavikt.nu/
petteri

När kommer nästa blogginlägg? =) har nog rotat igenom och läst hela din blogg nu

2014-03-24 @ 13:00:32
URL: http://www.tappavikt.nu
Viktkamp

Hoppas du blivit frisk <3

2014-03-29 @ 22:32:33
URL: http://viktkamp.se
Gentle Giant

Hejsan,
Jag hoppas allt är väl med dig. Nu hard et gått en månad sedan förra inlägget och jag gissar att det inte bara är jag som spricker av nyfikenhet ;) Kan du avslöja? Och, hur gick det med insamlingen till op? Varma kramar!

2014-04-06 @ 08:34:21
frozenyohgurt

Hallå?! Här ekar det tyvärr tomt. Har läst din fantastiska blogg ett par gånger och väntar väntar på något nytt inlägg. Har inte fb. Vore sååå himla kul att höra om allt!! Kram till dig

2014-04-09 @ 07:55:32
Jill

Hoho? Vars är du?

2014-04-11 @ 18:33:45
Erica

Vore kul att höra hur allt går! :))
Uppdatering! ;)

2014-04-12 @ 02:50:51
Annica

Hoppas allt är bra med dig! Väntar på nya inlägg, vart är du? :)

2014-04-21 @ 14:31:13
ZtorZillen

Nu är jag supernyfiken!!! När kommer flera inlägg, saknar dig!!

2014-04-29 @ 20:18:27
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Nina

Ja, var är du? Hoho? Vill ju höra lite från dig. Här är vi ju så nyfikna allihop, så kom hit och berätta vad som händer. :D

2014-05-05 @ 22:28:37
URL: http://ninasviktresa.blogg.se
johanna

åååååh vad jag saknar dig här!! kom tillbaka till oss sötis!! dock är din design rörig och gör det lite jobbigt inne på hemsidan. om jag vart duktig på sånt skulle jag fixa en gratis design till dig. vi vill ha mer linda. min inspiration!

2014-05-30 @ 14:41:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0