TACK

Åter igen ett stort TACK till alla som röstade på mig!
 
 
 
 


Kommentarer
Åsa

http://www.dopguiden.se/musik/tva_sma_underverk.html
Hej
Jag brukar kika på din blogg. Du sjunger fint.
Jag har skrivit text och musik samt gjort inspelningen till en dopsång till tvillingar. Den enda i sverige, mig veterligen.
Lyssna gärna!
Oj länken hamnade högst upp.
P.s inspirerad av dig har jag gått ner 1, 5 kg denna veckan. D.s
Åsa



Svar: Vilken jättefin sång du gjort! Jag lyssnade på den här precis =). Tack för komplimangen angående min röst! och HEJA HEJA HEJA DIG som tappat vikten! Och tack för att jag får vara en del av din inspiration!
Linda

2014-01-11 @ 17:31:13
URL: http://motheroffive.bloggplatsen.se
Maria

Hittade din blogg här i natten och kunde inte sluta läsa... Helt fantastiskt!

2014-01-13 @ 05:29:02
Maria

Hittade din blogg här i natten och kunde inte sluta läsa... Helt fantastiskt!

Svar: Tack snälla du, åh så glad jag blir <3
Linda

2014-01-13 @ 05:29:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0