Spännande på gång

God tisdag och veckorstart på er. Jag hoppas att ni alla har haft en fin helg och att ni känner er glada och nöjda med alla val ni gjort. Vi har haft det fullt upp emmelanåt. Vi har gjort om här hemma igen -så att alla tre pojkarna skulle kunna få varsit eget rum. De är för stora (och för busiga) för att dela rum nu. Säger man åt dem nåt blir inget gjort. Så Tomas fick flytta ned sin musikstudio till vårat sovrum, så ett rum blev ledigt åt Oliver. Men visst har vi haft helgmys vi också.
 
 
Vi är sjuka här hemma med någon slags långkörare i feber tillsammans med förkylning, så inget speciellt mer aktivt har kunnat göras (jag blir galen av att inte få komma igång med min crosstrainer någon gång), men i lördags tog jag med barnen ut på bokstavsjakt i "Paprikaklubben" på ICA. De kunde vinna T-shirts (vilket de gjorde) och biobiljetter till en VIP-visning av filmen FROST. Två lyckliga pojkar stod och hoppade här igår när de fick veta att de tillhört de som vann biobiljetter. Så på söndag blir det bio.
 
 
Så har jag något annat att berätta också och det är att det finns ett nummer av tidningen MåBra, som kommer ut bara ett par gånger om året. Det är deras tidning som heter MåBra mat. I det nummer som finns ute nu så kan ni läsa mer om mig och min viktresa om ni önskar.
 
 
Och jag passade även på att färga på mitt totalt livlösa bruna hår igen. Det finns få saker som livar upp så bra tycker jag, som en ny fräsch hårfärg
 
Sen har jag eventuellt lite spännande andra saker på gång också, men det får ni veta mer om längre fram.
 


Kommentarer
Åsa

Wehey! Den tidningen ska jag köpa! !!!
:-)

2014-01-28 @ 16:33:28
URL: http://motheroffive.bloggplatsen.se
Becca

Hej hur går de för din man med vikten var längsen man fick se han, han måste väl har rasat i vikt nu?

2014-01-28 @ 21:49:05
Nina

Ska köpa den tidningen! Du inspirerar! :)

2014-01-28 @ 21:56:18
URL: http://ninasviktresa.blogg.se
Loella

Åh! Den måste man ju spana in :D
Har själv preciiiiis kommit igång och gick ut, bokstavlingen, hårt och har from 8 januari gått liite över 10 mil! Känns helt sjukt bra faktiskt. Sen gillar jag crosstrainern precis som du, men har tyvärr ingen egen.

Ha en fortsatt trevlig vecka. Kram!

2014-01-29 @ 11:46:18
URL: http://cedlosnyaliv.blogg.se
Sara

Ska absolut köpa tidningen! Du är en levande inspirationskälla! Även om jag inte känner dig och du känner absolut inte mig så tycker jag du är en så otroligt härlig människa!! Om våra vägar hade korsats i det "verkliga" livet är jag säker på att vi hade klickat som vänner, det känns så :-) hihi lite kul! Kram och ta hand om dig och fortsätt vara som du är!!!

2014-01-30 @ 12:41:14
Anna

Bra tips!

Köpte den idag och läste.

Vilken resa du gjort :-)

2014-01-30 @ 23:49:01
Elisabet

Ska verkligen köpa tidningen. Du är verkligen en inspiration i mitt liv.

2014-02-02 @ 22:26:12
URL: http://elisabetkarlsson.wordpress.com/
Gabbies

Hur god såg inte den där tårtan ut liksom? Inne på min andra vecka utan socker från att ha varit sockerberoende =)

2014-02-05 @ 19:35:13
URL: http://jagkrymper.shapemeup.se/
Moa

Gud vad du är bra!!! Har suttit här och läst hur mycket som helst på din blogg och klickat mig runt och det är ju helt fantastiskt att ha gjort det här på ett år!!! Jag blir helt till mig haha! Här sitter jag som har ungefär 5kg att tappa och har problem med det, så ser man din resa!

Du ska vara såååå stolt över dig! :)

2014-02-05 @ 21:31:50
Tweety

Hej! Var det bara på den Ica affären de hade sådan tävling? Kram

2014-02-20 @ 16:55:05
URL: http://tweety26.wordpress.com
Evelina

Hej hej! Vad var det du tänkte fråga när det blev kö idag? :) Mvh

2014-02-27 @ 22:25:16
Carita Liljendahl

Jättekul att tidningen uppmärksammade dig, du är ett gott föredöme för många då du gått ner i vikt genom att äta helt normalt. Du har säkert kämpat massor men visat att det går att minska i vikt rejält då viljan finns och då man låter det ta tid.

2014-03-02 @ 19:35:49
URL: http://debutsky.wordpress.com
Anna

Jag är så imponerad av dig och det har fått mig att bli inspirerad till min egna viktnedgång. Ha en bra dag //Anna

2014-06-24 @ 20:07:13
URL: http://slutabanta.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0