Mitt 2013

Jag tog en välförtjänt bloggpaus här ett tag. En del av er har kanske undrat varför och utan att gå in närmare på varför så är det för att jag haft väldigt mycket -för mycket, att tänka på på sista tiden. Jag har fått prioritera och jag valde den här gången att prioritera mig själv.
 
Nu är det dags för mig att summera mitt år 2013. Ett lagomt turbulent år med mycket som hände. Dels gick jag i mål med vikten. Mitt första mål vilket egentligen var 60 kilo, det nådde jag den 7e januari, men valde senare att plana ut längre ned och stanna på 50 kilo. Jag hade lite svårt att få till det att stanna när kroppen väl kom igång och ett tag låg jag nere på 47 kilo (kroppens eget val) men ligger nu igen på mina 50 och hoppas som sagt stanna kvar och hålla vikten -som jag hittills har gjort (att det varit jul och man lagt på sig ett par julgodiskilon räknar jag inte med, för de försvinner lika snabbt som de kom -om man bara fortsätter äta normalt och varken bantar eller slabbar i sig för mycket).
 
Under året var jag med en del i media. Jag var bland annat med på Aftonbladet och Expressens löp. Jag var med i Aftonbladets söndagsbilaga, på viktklubb, i programmet PEPP och en del annat. Nu i Januari kommer ett nytt reportage med mig i en mattidning -men dra mig baklänges för jag har GLÖMT vilken tidning det var (således hoppas jag de skickar hem en kopia till mig så jag kan berätta för er).
 
Jag får Extremt mycket mail och extremt mycket privata meddelanden på facebook. Jag hoppas så många som möjligt ser detta för HUR GÄNA JAG ÄN VILL SÅ KAN JAG INTE SVARA PÅ ALLA ERA MAIL OCH PM. Det GÅR inte för det är så många -flera hundra om dagen oftast och jag måste själv få tid att vara den jag är och ta hand om mig själv. Min blogg kunde inte -tyvärr, vara mitt prio ett här under hösten -av olika anledningar som sagt. Jag hoppas kunna väcka den till bättre liv nu, men i annat fall får ni ha överseende med att det kommer inlägg lite mer sällan än varje dag (bara ett litet tag till) innan jag orkar kicka igång fullt ut. Det finns en tid för allt -som man säger. Men den viktigaste är att ta hand om sig själv. GLÖM ALDRIG det fina kämpar där ute! Och vill ni se dagliga uppdateringar från mig så finns jag som vanligt på facebook på:
https://www.facebook.com/lindaskimra
 
Här kommer mitt år i bilder:
 
JANUARI
 
FEBRUARI
 
MARS
 
APRIL
 
MAJ
 
JUNI
 
JULI
 
AUGUSTI
 
SEPTEMBER-NOVEMBER
 
DECEMBER
 
Bilder från julafton och så får ni separat längre fram.
Detta är i alla fall en kort sammanfattning av mitt år 2013. Jag hoppas att 2014 bär ännu mer lycka och framgång -för oss alla! KRAM
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
emma

Vill bara säga att du e grym å fast jag nog aldrig kommer lyckas med det så som du har gjort e du ändå en stor förebild för mig sen 6 månader tillbaka :) TACK!!!

2014-01-07 @ 19:14:46
Karin

Härlig inspiration! :)

2014-01-07 @ 22:31:42
URL: http://karinsnyaliv.blogg.se/
Pernilla

Ja, det har sannerligen hänt en hel del för dig även det här året! Jag önskar dig en riktigt god fortsättning och hoppas att 2014 blir allt du önskar dig! :) Kram!

Svar: Ja, både bra och åligt.. önskar vi inte tappat kontakten så för edt är så mycket jagf skulle velat berätta för dig! Kramar
Linda

2014-01-08 @ 10:22:57
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0