Jag ska fixa håret!

Idag ska jag iväg och rå om mig själv och det ska bli så himla underbart. Det är nämligen så att jag väldigt länge har velat fixa mitt hår på salong, men det har aldrig blivit av. Idag ska jag in till The V.I.P ROOM i Stockholm (Frejgatan 44) för att få extra volym och fräschet i håret. Det är något jag ser så himla mycket fram emot för mitt lite tråkiga hår. Det är underbara Natalie som kommer att ta hand om mitt hår idag och resultatet av detta ska ni självklart få se med bild senare i eftermiddag eller ikväll. The V.I.P ROOM är den salongen jag var på för några helger sedan, då de hade grand opening. Väldigt fräscht och fint så det känns jätteroligt att få åka tillbaka dit. Mer information om den hittar ni HÄR på deras facebooksida
 
 
I övrigt kan jag berätta för att jag arbetar på här för fullt med att fixa inför starten av mitt företag inom viktminskning-hälsa-coaching osv. Det är det ni efterfrågat och det jag lite smått talat om. Mer information om detta kommer givetvis men glöm inte att ni redan nu kan maila mig på [email protected] och visa ert intresse av att få hjälp av mig.
 
Och sist men inte minst; IDAG FYLLER LEO 2 ÅR!! Min lilla kille börjar bli stor! Mys och fikabilder får ni dock vänta med tills imorgon eftersom vi kommer att ha hans kalas först då
 
2 år sedan
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ann-Sofie

Ska själv fixa håret idag som belöning för min acceptans av min viktnedgång. Kanske låter konstigt att belöna sig för det. Men det är inte alltid man ser själv och accepterar att man blivit mindre. Så jag har köpt hårfärg och ska färga håret samt dra lite emd saxen själv =) Köpte även 2 väskor idag på fb-loppis av en gammal bekant. 2 väskor en stor och en liten som nya för 50:- Japp jag är nöjd =D
från 87-78.3kg sen 6 maj och 17 cm i midjan. Jo jag är nöjd =)Mer än nöjd! OCh du har en del i det hela... hittade inte riktigt rätt förrän jag fick ditt förslag med handflatsmetoden som komplement till min kaloriräkning. TACK!

2013-09-05 @ 09:49:48
URL: http://www.viktsextiosju.webblogg.se
Nathalie

Hej! Det skulle va skönt att fixa håret men just nu låter jag det växa ut men en ny hårfärg hade inte varit fel :)
Jag blev lite nyfiken på vad Ann-Sofie här ovanför menade med att hon fick hjälp med handflatsmetoden...vad menas med den? Jag har tänkt jag ska starta min viktminskning nu så alla tips mottages tacksamt! :) eller jag börjafr i måndags med att börja röra på mig och motionera! :) mvh Nathalie

2013-09-05 @ 11:54:39
URL: http://natekmally.blogg.se
Hannah & Hilda

Herregud så söt! Ta gärna en titt på våran blogg!

2013-09-06 @ 18:13:17
URL: http://twoteenslifes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0