Hår, kalas och presentation

Dagarna springer när man har mycket att göra. Dels har det varit hårfix, födelsedag och kalas, samt att vi nu i helgen hade lite launch/presentation av ett företag som vi arbetar med. Vi har också firat att min syster Sandras sambo Zahid ÄNTLIGEN har flyttat hem. Han har studerat till civilekonom i Dubai i 9 år och under tiden har de lyckats med ett långdistansförhållande där de bara setts 2-3 gånger om året  på riktigt. När han har varit här så har vi så klart umgåtts flitigt, men det har ju varit "lånad" tid hela tiden. Nu kan vi äntligen andas ut -nu är han hemma. Och i vår så stundar deras bröllop. Åh så jag längtar, jag ska få vara tärna med en vacker klänning, vilket är nåt nytt för mig och ska bli extra roligt nu när jag faktiskt kommer kunna klä upp mig och känna mig fin.
Idag blir det rep med Club 96 samt att Tomas ska arbeta i studion.
 
Kalas för Leo
 
Jessica och Jenny var på vår presentation av företaget
 
I all stress glömde Tomas att väga sig den här helgen så hans vikt får ni nästa vecka. Min vikt står i alla fall still precis som den ska och jag är väldigt nöjd med att "hålla viktenfasen" fungerar som den ska medan jag gått från viktminskare till "vanlig". Jag har kommit igång med träning nu också och har både börjat köra musklerna här hemma, samt hunnit med några powerwalks. Det är skönt att komma igång så här igen och vad gäller walks är det bara att passa på så länge vädret verkligen tillåter. Kroppen mår för bra av träningen för att det skulle kännas okay att sluta med den.
 
 
Powerwalks hemma
 
Powerwalk i ett soligt Stockholm
 
Nu vill jag berätta om hårförlängningen jag gjorde på The V.I.P Room. Jag var där och fixade håret hos extremt trevliga Natalie. Hon har gjort detta i flera år och det märktes att hon var riktigt skicklig och kunnig på det hon gjorde. Hon gjorde det snabbt och väldigt noggrant. The V.I.P Room är en skönhetssalong i Stockholm och riktigt bra oman jämför marknaden. Nu har de dessutom massvis med specialpriser under september -eftersom de precis öppnat och jag vet att bland annat hårfärlängningar har jätterabatter, så det kan vara värt att kolla in för er som har funderat på att lyxa med lite hår, naglar, tandblekning eller andra härliga behandlingar.
 
 originalpriser på behandlingar (klicka för större)
 
När jag fått mitt hår isatt var jag så lycklig och rörd att jag nästan började gråta. Det är verkligen stor skillnad på hur fin i alla fall jag känner mig med håret i. Vill ni veta mer om dem så klicka HÄR
 
 Innan   efter
 
 Jag älskar det!
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Hej! Underbar blogg du har, om din resa och så. :) En fråga: När du skriver att di klarat att gå ner i vikt helt på egen hand, är det utan någon som helst operation då? Kram.

2013-09-08 @ 11:07:23
URL: http://jagfattarnada.blogg.se
Elisabet Karlsson

Blir så inspirerad av dig att du lyckats går ner så mycket i vikt på egen hand. Just nu väger jag runt 80 kg men kämpar just nu med gå ner till 65 kg och det har verkligen hjälpt att läsa din blogg

2013-09-08 @ 12:26:12
URL: http://elisabetkarlsson.blogg.se
Jojo

Du har en väldigt inspirerande blogg! Jag är själv mitt upp i en viktminskningsfas och undrar hur många kalorier du höll dig till när du ville gå ner i vikt?// Jojo

2013-09-08 @ 16:25:56
URL: http://www.jojomikkola.blogg.se
Lynn

Jag är superdålig på att kommentera men nu så!
Du är jättevacker! Alltid!!

2013-09-08 @ 19:21:08
URL: http://lella.blogg.se
Rebeca

Vad snyggt det blev. Måste verkligen säga att hela du är jättesnygg. Jag undrar om du har träningstips som man kan göra de dagar då man inte mår riktigt bra och känner sig helt 100. // Rebeca

2013-09-10 @ 14:44:33
URL: http://becaaah.blogg.se
Sanna

Vilken stor inspirationskälla du är för mej.
Om du bara visste <3 fy sjutton va duktig du är!
/ Sanna

2013-09-11 @ 07:55:35
URL: http://mittlattarejag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0