Mc Donalds och Club 96

Nu har jag precis spenderat strax över en timme här med att besvara lite av era frågor. Ni måste ha tålamod med dem tyvärr, då jag får så mycket att jag inte riktigt hinner med. Men jag tänkte att jag nu ska försöka att stadigt svara på en del öppet och en del direkt i kommentarerna. Ni är alltid välkomna att fråga, för om jag ser att det är väldigt viktiga saker så kan jag ibland kliva in och besvara på en gång. Glöm inte att bifoga er mail för jag kan även svara på så vis ibland.
 
Igår var vi och åt på Mc Donalds på kvällen. Jag kunde nästan fälla en liten tår av glädje kan jag säga -för ÄNTLIGEN smakar det glutenfria hamburgerbrödet som det ska. Så igår kunde jag njuta av en Big Mac med riktigt gott, mjukt och saftigt bröd till skillnad från det tidigare som var som en skosula (enligt mig). Till och med Tomas som är Mr superkräsen när det kommer till brödkonsistens på glutenfritt (han tål ju vanligt men brukar smaka mitt för att jämföra) tyckte att brödet var riktigt bra. Kul! Nästa gång ska jag komma ihåg att ta en bild åt er också.
 
 
 
Den här helgen kommer jag att vara ensam hemma med barnen eftersom Tomas ska på ett företagsseminarium. Själv har jag massor att repetera för premiären av årets club 96 stormar närmare och närmare för var dags som går. Det är så himla roligt att vara med och spela revy i år igen. Nu är biljetterna släppta också, så är ni intresserade så kan ni maila mig på [email protected] så ska jag berätta mer
 
 
 
 


Kommentarer
Ronja

Jag känner detsamma om det glutenfria McDonaldsbrödet. Supergott!

2013-10-04 @ 15:22:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0