Artikel om när jag blev förgiftad!

Jag vet att jag inte skrivit nåt på sista tiden, men här kommer snart att komma upp ett inlägg om mina fina bikinis (från To die for, som jag även lottade ut), ett inlägg om en glutenförgiftning jag fick (vilket är en av anledningarna till att ni inte hört av mig på ett par veckor), samt att ni ska få veta massa spännande saker som är på G. Bland annat ska jag berätta för er om när ni kan höra mig på radio
Tills vidare så lämnar jag er med en länk till en artikel på matnyttigt.se, där jag intevjuades angående min celiaki (glutenallergi) och förgiftningen jag fick när jag åt gluten för en dryg vecka sedan. Vi hörs igen i helgen!
 
http://www.matnyttig.se/celiaki/1564-linda-at-gluten-trodde-jag-skulle-doe
 


Kommentarer
Pernilla

Hoppas du mår bra nu!? Dina inlägg är saknade :)

2013-05-18 @ 00:33:23
A

Hoppas att du mår bättre!!
Stor kram

2013-05-18 @ 22:26:18
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Malin

Saknar nya inlägg :(

2013-05-23 @ 15:15:33
Nina

Men fy sjutton, jag har aldrig fattat att glutenallergi kan ge sådana reaktioner..

2013-05-23 @ 18:19:31
A

Hur mår du?

Svar: nu mår jag bra tack =)
Linda

2013-05-26 @ 12:11:47
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Therese

Hej grattis till din lyckade vikt resa! Själv har jag ca 10kg övervikt jag kämpar med... jag har problem med celluliter på låren o rumpan. hade/har du det? Eller försvann dom när du gick ner i vikt? Får gärna svara här eller på min mail.

2013-05-26 @ 22:28:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0