Veckans vikt -etapp 2

Det är dags att uppdatera veckans vikt igen och jag är lika nöjd som förra veckan. -100 g till och med och det betyder att jag håller vikten alldeles utmärkt. Senare idag kommer också månadens mått och ett vanligt inlägg, så håll utkik. Here goes
 

Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 55 kg (målvikt 1: 60,0 kg. Nåddes 7 januari 2013)
 
Nuvarande vikt: 57,4 kg
 
Total viktminskning: 72,6 kg
Viktminskning efter bebis: 54,6 kg
Kvar till målvikt: 2,4 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 23
Kvar till normalviktig enligt BMI: 0 (normalviktig är 18,5-24,99, men hälsosamt räknas mellan 20,1-25)
Tappad BMI: 29,2
 
 


Kommentarer
Malin

Wihoo va gött!!

Svar: tack snälla =D
Linda

2013-03-02 @ 13:48:08
URL: http://justdo.se
Miam

Du inspirerar! F-n vad långt du har nått med ett logiskt sunt fönuft och ett j-a anamma. Jag har tio otrivselkilon för mycket vilket är en fis i rymden jämfört med den utmaning du tog dig an, men nu är jag peppad/motiverad. Tack!

Svar: tack snälla rara du! Nej inte är det det, alla vikter är en utmaning att bli av med. Jag tror dock du kommer klara det utan problem! =D HEja dig =D Tack snälla
Linda

2013-03-02 @ 22:54:42
Fjärilslätt

Vilka super snygga siffror och foton.
Jag börjar min resa nu de närmaste dagarna så vill du får du gärna peppa jag börjar vid din start vikt och några kilon till så ja jag har lång resa framför mig

Svar: Tack snälla! Absolut det gör jag så gärna. Hejja dig, det kommer gå superbra trot jag! Se bara till att du har ett starkt beslut i ryggen så klarar du allt!!
Linda

2013-03-03 @ 15:55:59
URL: http://fjarilslatt.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0