En så underbar dag!

Idag är jag verkligen så himla glad och tacksam, idag har det varit en helt underbar dag. Först träffar jag på min fina vän Jessica på morgonen. Hon ville bjuda på en kaffe och vi pratade igenom helgen som varit. Hon fokuserade mycket på hur det var med mig och Tomas efter det som hände vilket var så snällt och gulligt. Det var skönt att få prata av sig lite.
Sedan gick jag hem och körde en timme på min crosstrainer innan jag träffade min andra väninna Liza. Vi har på grund av olika omständigheter inte träffats på länge, men nu fick vi till det och vi hade verkligen så himla mysigt. Vi sa båda två att det var så skönt att få kontakt igen och att vi måste se till att ta upp vänskapen och ses ordentligt igen. Så det var också något skönt och trevligt med dagen.
 
När jag kom hem fick jag ett samtal från viktklubb och det var OCKSÅ något helt fantastiskt och det var att jag vann hälsoresan till Portugal nästa månad! Jag blev förvånad och överlycklig. TACK snälla alla som röstat på mig!
I övrigt var det också väldigt roligt att se avsnittet från Pepp som jag spelade in i fredags och det var roligt att se hur det såg ut som färdigt program.
 
På kvällen nu så har jag kört ytterligare en timme på min crosstrainer och snart ska jag och Tomas slappna av en stund i soffan och drömma om vår stundande hälsoresa
 
 


Kommentarer
Gunvor

Grattis!!

Svar: tack snälla!
Linda

2013-03-11 @ 21:04:35
URL: http://gunvorr.blogspot.com
Veronica

Stort Jävla GRATTIS Linda!!!
Ingen förtjänar resan mer än dig!!



Svar: Tack snälla fina kära du!! <3 <3
Linda

2013-03-11 @ 21:45:24
Sara

Hihihi blir bara såååå glad av att se dig på bild!! Ler varje gång jag möts av ditt leende!!

Kramen

Svar: Åh men tack snälla söta vad rar du är! Kram
Linda

2013-03-12 @ 10:19:31
Lotta

Grattis!!!

2013-03-12 @ 10:22:14
Köttbullen

Men GRATTIS! :D Kan tänka mig att en gratis resa sitter fint när man är arbetslös. :) Och du är verkligen väl förtjänt av den. Utnyttja den till max!

Svar: TACK snäll arara du!
Linda

2013-03-12 @ 10:26:53
URL: http://viktigt50.wordpress.com
Ida

Stort grattis! Du är en sann inspiration och faktiskt den som fick mig att gå med i viktklubb. Vilken otrolig resa du har gjort! Du ser fantastisk ut och jag kan bara föreställa mig hur underbart det måste kännas att ha kommit så här långt.

Skönt att din lille kille klarade sig utan några allvarligare skador. Jag blev rörd till tårar av din historia. Har själv 3 små och vet hur rädd och orolig man kan bli.

Igen, varmt grattis, njut av resan och lycka till med allt!
Kram!

Svar: Tack snälla rara för din fina kommentar!! Åh vad roligt med Viktklubb också, jag hoppas att du är nöjd och att det fungerar bra!
Tack snälla angående Oliver. Det var fruktansvärt.. verkligen bland det hemskaste man kan tänka sig. Jag grät hela helgen sedan efter chocken. Det var tungt.

Tack snälla!
Kram
Linda

2013-03-12 @ 10:28:43
Elin

Vad roligt! Grattid! :D

2013-03-12 @ 11:22:41
URL: http://bokeh.blogg.se
jessica

GRATTIS!!!!

Svar: tack snälla!
Linda

2013-03-12 @ 19:56:51
Eleonor

Grattis till vinsten :D En sådan hälsoresa skulle jag också vilja åka på någon gång :) Men kostar ganska mycket!

Svar: tack snälla! Läste i Wellness att de ordnar dem för strax över 10.000 nu. Det står i senaste nr. Det finns nok platser kvar till portugal med start 20 april. Kolla upp?
Linda

2013-03-12 @ 20:10:20
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
smulan

Gratis! När jag såg ditt inlägg att man kunde rösta var det för sent:(
Men jag är glad att du vann ändå:-)
Kram

Svar: Tack raring för att du ens tänkte att du skulle ha röstat! Tack! Kramar
Linda

2013-03-12 @ 20:51:35
URL: http://smulgubben.wordpress.com
Pernilla

Ännu en gång - grattis! Ska du ta med Tomas på resan eller vem blir din lyckliga medresenär? :)

Svar: TACK finaste du!! Ja jag ska göra det =D Hade han inte fått ledigt så hade jag dock funderingar på att fråga dig =P Kramar
Linda

2013-03-12 @ 20:52:41
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Linda

Grattis :) du är så himla duktig! Är imponerad av din Viktresa. Skickade ett mail till dig igår :)

Svar: tack! Vad glad jag blir. Åh jag har inte hunniot lä'sa mina mail men lovar att göra det så snart jag kan!
Linda

2013-03-12 @ 22:18:20
Malin

Hade inte läst så här långt när jag kommenterade föregående inlägg, men gud va kul att du vann!! Stort grattis! Verkligen välförtjänt!

Svar: tack snälla!
Linda

2013-03-13 @ 23:58:06
URL: http://justdo.se
Pernilla

Åh, tusan då att Tomas fick ledigt, haha :D Det hade varit riktigt kul och en fantastisk ära att få följa med. MEN, det är också kul att ni får två får dela det här. En liten belöning för Tomas också som har varit fantastiskt stöttande under hela din viktresa. Ni förtjänar det här båda två :) Många kramar!

Svar: Haha raring! ja det hade verkligen varit så himla rolitg att ha dig med. En annan gång kanske? Varför inte. Jag hoppas i alla fall att vi kans ses på riktigt någonting och om inte allt för lång tid. Skulle vara så roligt att få träffa dig som varit min största ventilation i detta <3. Tack snälla! Tomas blev också alldeles rörd här för dina fina ord. Kramar! <3
Linda

2013-03-16 @ 16:03:06
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Eleonor

Jag ska kolla upp resa, men det är lite tätt inpå för jag ska åka till Paris med en vän i maj. :) Ska du dit den 20 april? Till Portugal alltså

Svar: Åh vad mysigt med Paris! Jag har inte varit där mer än en mellanlandning =) Nej jag ska inte dit då.. =(
Linda

2013-03-16 @ 19:48:41
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Julia Samuelsson

Hej Linda.
Jag håller på att kämpa för att gå ner i vikt och har gjort det länge. Du skulle inte kunna mejla mig om tips på kost och träning för att bäst förlora vikt? Du är verkligen en ledstjärna och du verkar så motiverad och duktig!

Svar: Hej Julia!Heja dig som kör på med vikten. Om man bestämmer sig och hittar motivationen så kommer man ta sig i mål. Jag hoppas du snart känner att du är på rätt väg mot målet! (Om du inte redan är där förstås). Jag kan säga att det egentligen inte finns så mycket om kost och träniong jag kan säga. Jag har ätit all mat fast bara i mindre mängd. SÅ jag har ätit allt från nyttig kyckling och sallad till korv och pomfritt här hemma. Jag har tänkt på kalorier. Ca 1300 om dagen har jag ätit. Vad gälle träning så har jag gått powerwalks och tränat ca 1 timme om dagen (i alla fall 5-6 dagar i veckan) på min crosstrainer. Men sedan perioden mellan oktober tills nu i februari så tränade jag inget alls och gick ned i alla fall eftersom jag varit ordentlig med kosten. Så det kan vara värt att veta att det är viktig med en bra balans där. Jag hjälper gärna till mer, det är bara att säga till! och TACK
Linda

2013-03-17 @ 17:45:02
URL: http://www.jjuliachristina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0