repris och dop

Igår gick visst tiden på upptäckte jag. Let's dance tog slut och när vi lyssnat på webbklippet från Radio 1 där jag var med, så var klockan plötsligt 1 på natten och sängen kallade. Men nu finns programmet som sagt att höra på webben och jag kan länka till det sedan när jag sitter vid datorn (just nu är jag med barnen och Tomas på mc Donalds). Vill ni själva hitta det så är det på radio1.se och söker på Eva Rusz. Då får ni upp repriserna där.
 
 
Nu ska jag strax iväg och sjunga på ett dop och Tomas kommer filma innan när jag tränar, så ni får se det sedan. Tills vi hörs igen önskar jag er en skön lördag
 
 


Kommentarer
A

Det ska jag lyssna på! Hoppas att det gick bra på dopet.
Stor kram

2013-06-01 @ 22:29:36
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Emelie

Du skriver jättebra, ska läsa vidare tidigare inlägg.. Har däremot en fråga relaterad till att ni var på McDonalds, vad äter du för något (eller gjorde när du var ii början av viktminskningen) när ni äter ute (på restaurang, pizzeria, hamburgerkedjor mm)?

Svar: Ja jag har ju ätit där jag med, men oftast tar jag bort brödet på hamburgaren och äter med morötter och cola zero. Ibland dock ett vanligt big macmål (fast glutenfritt). Jag kunde äta kebab också (eller glutenfri pizza) men det var inte så ofta bara
Linda

2013-06-12 @ 11:56:10
URL: http://mliandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0