Nya fynd!

Tillhörande det bästa jag vet nu för tiden -när jag är normalviktig, är att fynda i klädhörnor. Jag erkänner att jag gärna spanar in alla reor men att jag också gärna kan köpa begagnat om det är fräscht. Jag har alltid älskat kläder och skor men har sällan kunnat njuta av dem så som jag önskat. Kanske minns ni alla klädebilder jag började lägga ut på mig förra sommaren? Det handlade ju om roliga saker som att se den stora förändringen i kroppen. Jag blev glad när jag såg mig själv i spegeln och kunde se alla nya sorters kläder som jag kunde ha, ju mindre jag blev.
 
Igår var jag på bakluckeloppis. Egentligen hade jag inte alls tänkt gå och om jag går på sådant så är det normalt sett definitivt inte för att handla kläder. Men igår när jag var och tittade bara för att få en timme på kvällen att gå, så hittade jag en hörna med riktigt fina och fräscha kläder. Att jag hittade oanvända saker med prislappen kvar gjorde heller inte läget sämre. Igår gjorde jag två fynd för 30 kronor styck. Yes 30 kronor för två riktiga skönheter. Således en riktigt nöjd fröken här
 
 
 
Så ibland kan det visst löna sig att släppa comfortzonen och ta sig en titt bland begagnat också. Jag är väldigt nöjd med både klänningen och jackan.
 
Nedan kommer några av de klädesbilder jag visade er förra sommaren (klicka för att förstora)
   Det är lite skillnad från nu
 
 


Kommentarer
MissManic

Jisses vilken skillnad!! Men nu ska du inte gå ner mera väl?

Svar: Nejdå, nu är jag klar helt och hållet =)
Linda

2013-06-28 @ 19:35:00
URL: http://missmanic.se
Gentle Giant

Trevligt med fynd! Och ja, det är verkligen skillnad mellan bilderna. Vad glada vi alla var när du publicerade de bilderna och hejjade på hur fin du var! Tänk hur mycket till du gått ned efter det och att du gått igenom operation... Mycket har hänt detta år! :) Det jag tycker är mest fantatsiskt är hur du hela tiden haft kämparanda och varit positiv och konstruktiv! Helt underbart!

Svar: Tack!!, åh du är alltid så underbart go och gullig! <3
Linda

2013-06-28 @ 20:00:10
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Pernilla

Jag blir fortfarande chockad när jag ser de understa bilderna, för jag minns så väl att jag tänkte att du var så himla smal på dem när du publicerade dem förra året. Jag tycker fortfarande att du är väldigt fin på dem, men jag förstår ju nu att det är en enorm skillnad mellan de bilderna och dagens Linda. "När man inte tycket du behövde gå ner mer..." och så blev det ändå en sån jätteskillnad när du väl blev klar med din viktminskning. Det låter väldigt invecklat. Förstår du hur jag menar? :D

Svar: Åååh tack!! Jag vet precis hur du menar kan jag säga, för jag känner precis likadant när jag tittar på bilderna på dig och din resa. Det är helt otroligt! =D Haha tänk ändå ;-) vad duktiga vi varit och är Pernilla!!
Linda

2013-06-28 @ 21:47:37
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Linda

Jätte fina fynd du gjort. Jätte kul att se din förändring bra gjort
Kram Linda

2013-06-28 @ 22:16:06
URL: http://lindas-plats.blogspot.se
Hanna

Bra kämpat:)!!!
Vart har du hittat de fina kläderna?

Svar: på rea, second hand, av kompisar osv =D
Linda

2013-06-29 @ 05:55:33
Lisse

Jätte bra kämpat! Måste frågade jag nyss hittat hit till din blogg. Bukplastiken gjorde du den privat eller inom landstinget? Vad kostade den om du gjorde den privat? Äter du ff 1500 kcal om dagen nu eller har ökat kcal intagen nu?

Svar: Det betalade landstinget =)
Linda

2013-06-29 @ 07:14:31
Lisse

Måste fråga ska det stå.

2013-06-29 @ 07:15:47
Kaffehörnan

Gud alltså vilken kämpe du är.

2013-06-29 @ 08:41:49
URL: http://www.kaffehornan.se
Gitte Svensson

Gud vilka snygga fynd. Helläckra, båda klänningen och jackan på dig! Skitsnyggt!

2013-06-29 @ 17:53:24
Laila

Helt OTROLIGT!!! Du är en sann förebild Linda! Vilken skillnad, helt otroligt vad duktig du har varit <3

2013-06-29 @ 21:37:38
Angelique {kinkykitten}

Fy fan vad du är bra :) bra kämpat!

Svar: tack snälla rara!
Linda

2013-07-29 @ 08:39:23
URL: http://kinkykitten.nu
Linnea

oj! Du har jobbat på bra, Stor inspiration! Verkligen! men hur tränar du? Jag hittar ingen motivation till träning, hur gjorde du? :)

2013-07-30 @ 08:17:17
URL: http://myfirstyou.blogg.se
josefin

Det skiner om dig! :)

2013-08-02 @ 18:31:00
Matilda

"Kan du, kan jag" va min första tanke. Stor inspiration. Bra kämpat. Nu är det dags för mig att göra samma sak. :)

2013-08-02 @ 18:38:24
URL: http://mendolo.blogg.se
Sara

Måste säg att du ha gjort de jätte bra :) men du var fin redan försommaren tycker ja med i kroppsmäsit Inge fel på dej förut heller alla är fin på sitt sätt :) kram Sara ny bliven mamma som ska ta tag i kilona som är kvar :)

2013-08-02 @ 21:02:01
Emma

Måste fråga en kanske udda fråga men har du minstas i storleken på fötterna?

2013-08-03 @ 14:47:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0