Några dagar

Nu har ni fått flukta på tävlingen länge nog, så nu tycker jag det är dags för mig att börja uppdatera som vanligt igen. Här har det varit ett par sköna dagar. På onsdagskvällen var vi mend några vänner. Först satt vi på deras balkong och hade det mys med vänner och sedan gick vi till vår lite finare lokala krog och lyssnade på livemusik av Bad Influence. Det var en toppenkväll med myscket skratt, dans och glädje. Jag drack inte någon alkohol heller, så jag fick vara pigg och kry på vår soliga nationaldag
 
 
På nationaldagen så spenderade vi hela dagen tillsammans i familjen. Förutom att vi var iväg på ettårsfirandet av en av våra stora matvarubutiker här där jag bor, så var vi i lekparken och njöt tillsammans och på kvällen hade vi ännu mer mys och såg på Röjar Ralf hela familjen
 
 
Igår så var Tomas tvungen att arbeta en stund (tills klockan 13, då han slutar på fredagar under sommartiden) tyvärr. Underbart nog var det sol även igår, så jag passade på att sola en stund innan lunch, medan mina små hjärtan lekte på gården
 
 
Idag startade jag morgonen klockan 6.30. Klockan 7 hade vi tvättid och sedan gick jag på en gång ut på powerwalk tillsammans med min fina Jessica. Vi gick strax över 8 kilometer i den ljuvliga solen. Därefter åkte vi till mina svärföräldrar i skärgården och hämtade deras släpvagn för att sedan åka och köpa virke, så vi kan bygga ordentliga rum på övervåningen
 
Oliver då vi hämtade barnen igen och lämnade tillbaka släpet
 


Kommentarer
:)

Du ser så fantastisk ut!!!

2013-06-12 @ 16:22:29
jessica

Strålande resultat, ett föredöme verkligen och at du ändrat livsstil och håller vikten =) Men angående hud etc så får du nog spara ihop pengarna själv, jag fick ingenting efter min liknande resa och fick betala rubbet, bara magen kostade 65000, så det har du sparat =)=)=) Heja heja och kämpa på!!!

2013-06-13 @ 10:36:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0