Mat och träning

Den här dagen har gått förbi så snabbt att jag inte hängt med nästan. Det har varit två träningspass, en del städning efter helgen, storhandling och matlagning.
Idag fick det bli pasta till middag. Jag kokade en dl pasta och i vattnet hade jag några babymorötter och bara lite wokgrönsaker. Till detta hade jag lite Kelda Carbonara crusch och svampmix som jag stekt på (fryspåse från Ica). Riktigt gott!
 
Nu är det dags för lite tv tillsammans med Tomas samt ett till crosstrainerpass. Idag på dagen så stod jag 70 minuter istället för 60 och jag skulle lätt kunnat fortsätta, men hejdade mig för att få igång Leo som ville fortsätta sova middag (olämplig tid på dygnet), så kanske orkar jag ett längre pass än 60 minuter här nu. Lika bra att köra på efter orken jag har
 


Kommentarer
Heidi Dahlbo - FruLeskinen

Hej
Jag är så glad att jag hittade dig på Instagram och därmed din blogg. Fortsätt kämpa på! Du är grym och du inspirerar så otroligt mycket!
Kram

2013-02-12 @ 08:09:21
rosangela maximo

ær inne bara før att sæga hurra bra kæmpat!!!

2013-02-13 @ 17:40:45
Christina Bergstrand

Hejsan!
Hittade din sida precis på facebook och tänkte att jag får ta en titt eftersom det står att du inte var opererad. Detta är STORT och DUKTIGT gjort av dig. Du har tagit ditt liv tillbaka och får vara med dina barn och uppleva deras barn och kanske barnbarn. Du är bara att beundra. Kommer åter för att läsa mer om ditt förändrade liv och önskar dig lycka till i livet. Sänder oxå en Kram fast vi inte känner varann :-)

Svar: tack snälla det var väldigt rart av dig! TACK
Linda

2013-02-13 @ 18:41:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0