Veckans viktminskning, vecka 16 (efter bebis)

Vägdag för mig idag och tyvärr valde 200 gram att stanna kvar i kroppen, efter alkohol och en bulle. Jag är ändå ganska nöjd med veckan, jag kan ju trots allt inte förvänta mig att gå ned lika snabbt när jag blivit så pass mycket mindre. Jag ser absolut inte den här helgen som ett misslyckande. I fredags åt jag choklad. Det var kanske några bitar för mycket, samtidigt inga som helst enorma mängder och lite godis skulle jag ha ätit under helgen oavsett om det blivit för många eller inte. Sedan blev det en oplanerad utgång med alkohol i lördags, men det handlar ju inte heller om att slabba runt så som man gjorde förut. Och bullen igår (endast en, det stod tre framme till mig) var ju faktiskt eftersom det var födelsedagskalas och de skaffat speciellt åt mig. Den här veckan blir det dock tightare i helgen
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 78,4 kg
Veckans minus/plus: -1,4 kg
 
Total viktminskning: 51,6 kg
Viktminskning efter bebis: 33,6 kg
Kvar till målvikt: 18,4 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 31,4
Kvar till normalviktig enligt BMI: 6,4
Tappad BMI hittills: 20,7
 
 


Kommentarer
Amela

Hej! Duktig du är som har kommit så långt på din resa! Kan inte du skriva vad du äter och så?! :)

Svar: Hej! Tack så mycket. Jo jag kan absolut göra ett inlägg om det =)
Linda

2012-09-03 @ 08:39:18
★ Big Fattie ★

Heej Linda!!
Vilket härligt resultat du har nått!! Va grym du är som har klarat att gå ner så mycket :)

En minskning på 51 kg! Helt otroligt! Grattis och kämpa på! :)

Bamse Kram till dig <3

Svar: Hej! Vad roligt att se att du varit inne och uppdaterad din blogg =D Jag öppnade din i flöera veckor när jag hittade den, i hopp om att du skulle skriv =) Hoppas du stannar nu. TAck ska du ha! Du har också varit väldigt duktig. Det ska bli roligt att följa din resa =D Kram kram <3
Linda

2012-09-03 @ 10:54:22
URL: http://bigfattie.blogg.se
Minendie

Jättebra resultat!

Svar: Tack så mycket! =D
Linda

2012-09-03 @ 15:59:09
URL: http://minendie.wordpress.com
Pernilla

Superbra som vanligt! Du är jättejätteduktig! Det kan inte betonas nog!

Svar: Tack så väldigt mycket Pernilla!
Linda

2012-09-04 @ 21:53:39
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0