Förmiddagträning

Då har jag kört lite förmiddagsträning. Hard workout på mitt Wii Active. Jag såg i profilen (om den stämde) att senast jag körde det så vägde jag 107 kg och oavsett om det stämmer eller inte så behövde jag använda kardborreförlängaren till bandet man ska ha kring låret (för att stoppa ena kontrollen i under vissa övningar, så den registrerar om man gör rätt). Idag behövde jag inte använda den och det fanns så det räckte och blev över. Det var roligt. En annan sak jag tänkte på är att senast jag körde så var det många övningar jag inte orkade köra fullt ut (för att inte tala om när jag väde 112 kg, för då var det vissa övningar jag inte ens klarade av) och "löpningen" på 3 minuter fixade jag inte utan att pausa då. Idag var övningarna inga problem. Det var också roligt. Det är så kul när man verkligen kan känna skillnader i hur man haft det och hur det har blivit. Tack och lov också för strumpbyxorna som håller i huden, för det gör verkligen all skillnad i träningen.
Idag är jag osäker på om jag hinner mer träning eftersom jag ska iväg på rep med Club 96 ikväll och jag brukar inte orka när jag kommer hem eftersom jag hittills kommit hem vid 22. Idag ska det dock repas texter samt tas foton till affischer osv, så jag vet inte om det finns risk för att det blir ännu senare. Hur som haver så passade jag på nu på förmiddagen medan Leo sov en stund.
 
"snyggaste" träningsbyxorna, ellerhur?
 
Nu är det strax dags för lunch och det blir kyckling och keso idag igen
 
 


Kommentarer
Pernilla

Visst är det roligt när man får svart på vitt att man blivit mindre?! HÄRLIGT!

Svar: Ja det är underbart =D Tack!
Linda

2012-09-25 @ 16:49:29
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0