Oj vad fort

God morgon allihop. Jag sitter som vanligt på tåget till jobbet nu när jag bloggar.  Idag är jag dock lite senare än vanligt eftersom jag förberett mig för ett kundmöte på ett företag Här på morgonen. Jag håller tummarna för mig själv och att jag ska vara ordentligt vass trots att det bara är min tredje vecka tillbaka på arbetet efter mammaledigheten.
 
Igår mådde jag inte ett dugg bra. Jag mådde illa hela kvällen och trodde ett tag att jag kanske var på väg att bli magsjuk. Det var en mycket motvillig jag som ställde mig på crosstrainern en timme (jag gjorde hela timmen dock vilket jag var glad över efteråt). Tomas tyckte att jag med gott samvete kunde ta ledigt från träningen igår men jag kände att jag var rädd att det blev unfanflykter för att jag var trött. Det gick ju bra trots allt och sedan på kvällen mådde jag lite bättre.
 
Idag ska jag hem och iväg igen på en gång. Vi ska pröva kläder för på lördag ska vi uppträda i Åkersberga centrum. Det ska bli väldigt roligt! Mindre än en månad till premiär. Oj vad tiden går fort
 


Kommentarer
Tweety

Hoppas kundmötet går bra & att du får en underbar dag, kram

Svar: Tack ska du ha!! =D Kram
Linda

2012-10-18 @ 10:27:18
URL: http://tweety26.wordpress.com
smulan

Hoppas du mår bra nu. Inte kul med magsjuka. Men det börjar bli säsong för det nu:(
Vad kul att ni ska uppträda snart. Håller tummarna för att det går bra och självklart för att kundmötet gick bra.
Sköt om dig!

Svar: Tack ska du ha, vi mår bra här nu. Vi slapp magsjuka tack och lov. Usch ser ite fram emot eventuellt sjuka barn! Tack så mycket och tack det samma! Kram
Linda

2012-10-18 @ 16:49:18
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Anna

Imponerande att du fortfarande orkar träna med så mycket som pågår. Och hoppas att det gick bra med kundmötet! :)

Svar: Tack ska du ha, jag kör på allt jag orkar men det blir fler dagar vila nu är tidigae kan jag säga =) Tack det gick bra =D
Linda

2012-10-20 @ 15:53:46
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0