Min dag i bilder

Nu sitter jag på tåget på väg hem efter min första arbetsdag. Jag ska hem fort och äta och byta om och sen ska jag iväg och träna dansgympa med min syster. Det kommer bli tungt att gå idag för jag erkänner att jag är väldigt trött men det blir nog bra ändå. Nu får ni lite foton för jag vet inte om jag orkar fixa det sen efter träningen ikväll.
 
 
Och ett par bilder från helgen som jag glömde visa
 
 
En något åksjuk jag säger nu hej så länge och hoppas jag orkar höra av mig sedan
 


Kommentarer
Gentle Giant

Härliga bilder!!! Alltid extra mysigt att ta del av din vardag via bilder.

Svar: Tack vad roligt att du tycker det =D
Linda

2012-10-02 @ 14:40:28
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0