Förtydligande

Jo jag måste bara in och förtydliga lite känner jag. Angående mitt matinlägg där jag sa att jag inte åt riktigt hela portionen till lunch eftersom Leo och Oliver åt också, så menade jag inte att jag DELADE maten med dem. Leo äter ju inte så mycket eftersom han är så litenså det kan man mest säga var som att smaka. Oliver han fick inte heller äta som en portion, han hade egen mat för han valde att äta en toast, men så smakade han lite på min mat också och främst på ris och sås, för jag ville inte ära så mycket ris så jag fyllde som sagt ut med sallad också. Så alarmeras inte där. Bara så ni vet
 


Kommentarer
Pernilla

Jag hoppas du inte tog det negativt det jag skrev, för det var inte min avsikt. Nu är det ju som du skrev ovan och jag tror dig, men överlag verkar du äta små portioner (jag refererar då till de bilder du lagt upp någon gång och så). Observera dock att jag inte menar att du äter för lite, för du ska ju inte äta mer än du behöver, men om jag jämför med mina portioner så äter jag betydligt mycket mer = jag behöver mer mat för att bli mätt. Men alla är vi ju olika och det är ju bra om du håller dig mätt på mindre mat. Det är ju ultimat när man är mitt i en viktnedgång :D Min mamma är också en matmus - hon äter så små portioner att de knappt syns ;)

Svar: Nejdå det är ingen fara alls =) Jag tänkte bara att det kanske var någon annan där ute, som inte har sådan kontakt som du och jag, som började fundera och just tänkte som du där. Vill inte förmedla ett budskap om att äta för lite för det ska man ju absolut INTE göra. Jag tror inte det är ett jälsosamt sätt att gå ned i vikt på att äta för lite en längre period för jag tror det slår bakut i slutänan och jag tror att det blir väldigt jobbigt då sedan när man ska försöka plana ut på slutet, att hitta en bra balans som kroppen accepterar
Linda

2012-10-06 @ 12:15:14
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0