dagens mat och träning

Efter en dag som känns som om den varat för evigt så är det äntligen dags för mig Att krypa ned i sängen. Dansgympan idag var så himla roligt så det var galet och svetten bara rann som en öppen kran. Det var det bästa av de tre passen jag varit på. Inte förstår jag var energin kom från dock, efter första arbetsdagen men den vat där och på topp. Synd att man inte vet hur mycket man bränner på ett dansgympapass.
 
Nu är det dags för dagens mat och träning
 
FRUKOST
en skål mild and creamy vanilj
 
LUNCH
kycklingsallad
 
MIDDAG
nutrilettbar (obs endast för jag kom hem så sent och nära inpå Dansgympan. Var hemma 18.30 och gympan börjar 19.30. Mat för nära inpå dansen är inte bra)
 
KVÄLLSMÅL
en skål mild and creamy vanilj
 
EXTRA
En ice latte från cocio.
 
TRÄNING
60 minuter dansgympa (intensiv)
 


Kommentarer
Cathrine ab imo pectore

Vad är mild and creamy vanilj?!?! Låter sååå gott! ;-)

Du är verkligen såå duktig! Är det viktklubben du är med i?! Jag har gått med där nämligen, försöker också gå ner, men här går det inte lika fort som för dig! Du är verkligen duktig!!

Ha en fin vecka nu!! Kram

Svar: Det är Alpro soyas yoghurt, den är verkligen så himla god! Jag äter den för att den är god bara, för jag tål vanlig yoghurt =)
TACK! Jag är medlem men jag räknar inte kalorierna. Dock var det genom viktklubb jag lärde mig kaloritänkert. Jag tycker de är skitbra!

Tack så mycket! Kram
Linda

2012-10-02 @ 00:36:41
URL: http://catho13.blogspot.se
Pernilla

Jag hörde någonstans att man bränner runt 6-700 kcal på zumba så du kanske bränner ungefär lika mycket på ett intensivt danspass? :) Härligt!

Svar: Åh det vore ju fantastiskt om det vore så! Jag hoppas det ;)
Linda

2012-10-02 @ 14:56:05
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0