Veckans viktminskning vecka 7

Då har det gått en vecka och jag ska nu redovisa min viktnedgång. Nu har jag förvisso redan sagt att jag väger 96 kg, för vågen visade på det redan igår, men jag ska göra det tydligare nu. Jag har till exempel bara räknat hela kilon tidigare (så vida det inte var något,9 för då räknade jag kilot högre. Från och med nu kommer jag räkna alla komman också) Jag kommer dessutom i fortsättningen bara att skriva om vad jag väger på måndagar. Mina mått redovisar jag en gång i månade kring den 25:e
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 96,6 kg
Veckans minus/plus: -2,1 kg
 
Total viktminskning: 33,4 kg
Viktminskning efter bebis: 15,4
Kvar till slutvikt: 36.6 kg
Veckor kvar till mål: 52
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 38,7
Kvar till normalviktig enligt BMI: 13,7
Tappad BMI hittills: 13,4
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0