Träningspass

38 minuter full core zumba. Det rinner om mig nu så jag ska duscha. Nöjd med träningen men som vanligt när det gäller mig så gick jag lite hårt ut i början och borde nog testat någon basic innan jag testade spotting. Men det är ok, det var skönt att träna en stund. Dock samma problem idag som igår, mina byxor trillade ned (tog andra byxor idag än igår och de kände som de skulle sitta kvar). Kanske bara inse att jag måste köpa ett par riktiga träningsbyxor. En anna sak jag inte rekommenderar är att träna med strumpor på matta som jag gjorde, för en del övningar gick ut på att kunna glida och snurra omkring på fötterna. Inte så lätt med noll glid. Men jag gjorde så gott jag kunde. Nästa gång får jag ta bort mattan innan
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0