Ytterligare nytt

God förmiddag. Idag ska vi åka tillbaka till mina svärföräldrar för att repa inför spelningen som är om två veckor. Tiden går verkligen så fort. Imorgon påbörjar Tomas sin semestervecka 3 av 4.. hälften har gått hälften kvar.
Vad mer är imorgon -min vägdag. Det ska bli både roligt och inte roligt. Jag har ätit som jag brukar och tränat som vanligt, men jag har ändå inte tappat så bra som förra veckan. Nu är väl i och för sig inte det något att hänga läpp över, huvudsaken är ju att jag går ned överhuvud taget. Så heja på kroppen.
 
Dagens kläder kommer också från det nya, så jag visar detta också efter önskemål
 
som ni ser så är det den rosa klänningens svarta tvilling och jag valde att bryta den med mönstrat skärp
 
 


Kommentarer
EE

Vilken snygg klänning! Passar dig jättebra :)

Svar: Tack ska du ha! Det är lite roligare med kläder nu än förr =)
Linda

2012-07-29 @ 19:57:46
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Emma

Du gick ju ned nästan 2kg , det är väll bra ?

Svar: Absolut det är superbra. Det är dock lätt att bli bortskämt med viktminskning. Går man ned 2,2 kg i några veckor så kan det kännas lite lite med typ 1,7 i paritet. Men det är också sånt som händer. Det kan ju bli sämre och sämre
Linda

2012-07-31 @ 01:53:27
Emma

Ja mindre du väger ju mindre tänker du gå ner så är det. Och man ska ju gå ner typ 1kg i veckan för att det ska vara bra för kroppen så..

Svar: Ja så är det ju. Men det här jag räknat med :) ja visst absolut
Linda

2012-07-31 @ 13:42:26
Anonym

oj vad mycket hud du fått på armarna

Svar: Ja, väldigt mycket faktiskt
Linda

2012-08-03 @ 10:00:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0