Sommardag

Nu har vi kommit hem igen och jag kan säga att idag är det riktigt varmt ute. Vi har 28 grader i skuggan så det är härligt sommarväder. Det var kanske också därför som jag inte kände att det svalkade igår då jag tränade och öppnade dörren för att få in luft. Skönt nog så mår jag bra idag, så det där jag kände igår måste ha berott på att det var lite väl sent för träning. Så idag kommer det bli mer träning. Jag har dock ännu inte bestämt mig vilken form av träning det blir, men det lutar åt Tabataträningen eller intrevaller på crossen (förvånande va?). Först ska dock diskmaskin kopplas in och så ska jag städa av lite, vilket behövs när man har tre små trollungar som drar fram allt som finns i hela huset. Jag säger det med kärlek.
 


Kommentarer
ZtorZillen

Finns att ladda ner

Svar: Jaha okay =)
Linda

2012-07-25 @ 18:47:49
URL: http://ztorzillen.blogg.se
tina

Kan du inte lägga upp lite hur du äter..hur mycket du äter..hur ofta..o vad du får äta....födde tvillingar för 1 ½ år sedan...gick ner 15 kg,men gick upp dom rätt snabbt igen...så nu väger jag 97 kg o är 162 lång..men nu vill jag gå ner 10 kg att börja med...så hur ska man göra...vill se resultat någorlunda snabbt...annars tröttnar jag..hittills har inga bantningsmetoder funkat en längre tid..

Svar: Absolut det kan jag självklart göra. Men som snabbexempel kan jag säga att idag till frukost åt jag en skål alpro soya yoghurt. Till lunch en nutrilettbar (men annars äter jag vanlig mat, det var bara att jag inte hann idag) och till middag blev det ett kycklinglår med blandad sallad. Men jag kan absolut lägga upp lite tydligare. Jag lägger upp en bild på dagens middag i alla fall =)
Linda

2012-07-25 @ 20:13:06
Viktkamp

Superskönt väder =) Idag blev det träning på stranden i 29 gradig värme ;) Puh! Kram

Svar: Oj hehe, ja det kan ju kanske vara lite varmt när man ska träna =P
Linda

2012-07-25 @ 21:30:13
URL: http://viktkamp.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0