Skor!

Nu fyller jag snart år och jag har hittat en så himla söt sko som jag önskar mig av Tomas. Av alla andra önksr jag mig presentkort på kläder så det kan vara roligt med en fin sko. För det är en av fördelarna nu när jag gått ned i vikt, jag kan ju gå i vackra skor igen. Och det är ett så stort utbud på fina skor. En ytterligare rolig sak är att mina fötter gått tillbaka från storlek 39 (pga bredd) till sina vanliga 38. Jag ser fram emot ytterligae skomöjligheter då jag blivit ännu lättare. Tills vidare hoppas jag på denna söta 50-talsinspirerade lilla sko
 
 
 


Kommentarer
Minendie

Jättsöt sko :) Jag har aldrig varit bra på att gå i skor med klack, får så ont under trampdynorna. Förhoppningsvis blir det bättre när det blir färre kilon är bära.

Svar: Jag vet precis hur du menar, jag hade likadant inna. Jag använde mycket högklackat när jag var yngre men sedan jag svällde upp ordentligt så slutade jag nästan i princip helt med det. Det var mest i "nödfall". Nu går det så himla mycket bättre. Ocg förhoppningsvis kommer det bli ännu lättare också =) Jag tror det är lugnt för dig med klackarna också sen
Linda

2012-07-27 @ 20:45:56
URL: http://minendie.wordpress.com
Anonym

Åh vad söta:) Önskar jag kunde gå i såna. Nu blir du en kalaspingla:)
Ha det bra!

Svar: Ja jag tyckte de var superfina. Tack ska du ha! Du också =)
Linda

2012-07-27 @ 21:04:35
Pernilla

Åh, vilka söta skor! Jag använde mycket högklackat förr - nu är jag för bekväm för det :D Dessutom tycker jag inte om att känna mig lång (är 1,65 cm) så därför har jag bara klackar om jag ska umgås med längre personer (dvs de som är 1,70 eller längre) eller andra personer med högklackat. Jättefjantigt, jag vet, men jag har alltid tyckt om att känna mig som Lilla My :D

Svar: Jag gjorde mig för bekväm för det jag också, men det berodde mest på att jag var så tung så jag fick för ont för att klara klackar. Nu är det ljusår bättre. Då är du inte så mycket längre än mig hehe, vi är korta båda två. Nejdå inte är du larvig =) Jag har alltid kännt mig för kort =O
Linda

2012-07-27 @ 21:08:28
URL: http://skinnyjeans.devote.se
ZtorZillen

Åh, va snygga men ser ut å vara svårt att gå i..!

Svar: Jag testade dem i affären idag och det fungerade ganska bra. Jag tror inte jag skulle vilja gå runt i dem en hel dag men i situationer där man ska sitta mycket, som på kanske en middag eller bio eller nått sånt skulle ju fungera bra. Sen tror jag såklart att jag kan gå i dem också. Skulle älska att äga dem. Skor i stora lass tack!
Linda

2012-07-27 @ 21:38:32
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Viktkamp

åh så underbart söt =) Mina fötter har gått från att ha 41-42 till 40-41 =) Kram

Svar: Ja jag blev kär i dem! Åh vad härligt! Inte fattade jag att mina fötter skulle bli mindre när jag gick ned i vikt haha, smart av mig
Linda

2012-07-27 @ 22:20:05
URL: http://viktkamp.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0