Öppet svar

Jag fick en kommentar som jag tror är baserad lite på en missuppfattning, nämligen någon som tyckte jag var lite våggalen som tog med mig min våg på semestern. därav vill jag här förtydliga att jag absolut inte skulle ta med mig min våg på semestern. När jag är på semester vill jag inte behöva känna att jag måste väga mig (även om jag så klart tänker på vikten på semestern och inte svullar massa saker). Nu glömde jag förvisso vågen hemma när vi åkte till mina svärföräldrar, men att åka hit är inte semester. Mina svärföräldrar bor ca 20 minuter från oss men vi brukar sova kvar för det är mysigt ute på ön, men vi skulle lika gärna kunna åka hit i två timmar bara. Men normalt skulle jag inte ens funderat på att ta med mig vågen hit ut heller, det var bara för att jag hade min vägdag idag och idag skulle jag alltså ha redovisat veckans vikt på bloggen. Så nu vet alla som funderat på den saken hur det ligger till med det
 
Bild tagen nu med webcamen
 


Kommentarer
Maria

Tyckte det bara var lite roligt att du skrev att du hade glömt vågen hemma. Men det var ju bra att du inte tar med den på semester för det är ju inte bra att väga sej för mycket.

Men lite roligt som sagt att ta med sej vågen. haha...

Svar: Nix nix, den är hemma normalt (jag har aldrig haft med den någonstans någonsin) det var bara för att det var vägdag idag och jag inte visste om vi skulle hem idag som jag hade tänkt ta med den
Linda

2012-07-23 @ 16:55:42
Tweety

Hoppas du har en bra dag, peppkram

Svar: Tack! Tack det samma
Linda

2012-07-23 @ 17:05:45
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0