Ny belöning!

Idag känner jag mig riktigt seg och orkeslös. Jag vet inte varför. Kanske håller jag på att bli sjuk eller så håller kroppen på att ta igen sig efter två parkdagar och ett intensivt crosspass? Hur som haver så är jag segare än jag brukar och det gillas inte. Vad som däremot är roligt är att jag nu kan belöna mig själv för en ny -10 kg period och jag har funderat på skor. När vi var i Eskilstuna så trippade jag in på DinSko och hittade en söt sko för 199 kronor och den är jag lite sugen på
 
 
Men sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska köpa skon eller inte. Tomas tycker absolut att jag ska göra det då den var fin och inte kostade mycket alls. Eftersom jag inte kan köpa bokboxen med Fifty Shades som jag vill (jag fyller år snart och har fått förbud på att köpa sånt som andra kan vilja ge mig) så kan detta vara ett trevligt alternativ. Dessutom blev mina ben fina i den här skon och det är ju alltid en trevlig fördel
 


Kommentarer
EE

Tycker verkligen du ska köpa dom! Låter ju verkligen på dig som att du gillar dom och vill ha dom :)

Svar: De fanns inte tyvärr.. men jag hittade ett par andra som var helt okay i alla fall om man jämför =)
Linda

2012-07-21 @ 13:51:30
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Pernilla

Tjusiga skor! Klart du ska köpa dem!

Svar: TAck, jag älskade dem. Testade dem i Eskilstuna men ångrar att jag inte köpte dem här. De var slut tyvärr. Men jag hittade ett par andra som fick duga istället =)
Linda

2012-07-21 @ 15:18:25
URL: http://skinnyjeans.devote.se
ZtorZillen

Jisses vilka snygga skor! ÄLSKAR dem! Vill ha! (kan dock inte gå i högklackat) DU borde verkligen belöna dig med dessa, då du verkar som om du också ÄLSKAR dem ;) Vad är din start- respektive målvikt?

Svar: Du har helt rätt, jag ÄLSKADE dem. Så jag sörjde lite när jag fick veta att det var SLUT. Typiskt!! Men jag hittade ett par andra som fick duga. Inte lika fina men helt okay. Jag startade på 130 och målvikten är 60. Jag har skrivit väldigt noggrant om min vikt i mitt första inlägg som jag tror heter "som det började" =)
Linda

2012-07-21 @ 16:32:27
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0