Kalasdags

Idag är jag på så där dåligt humör igen. Jag känner för att bara krypa under täcket ett tag till. Jag var helt slut igår och somnade med huvudet i Tomas knä, men å andra sidan var han nog helt slut också för när jag vaknade så sov han sittandes. 
 
Idag blev det lite knasig frukost för mig. Jag tänkte att jag skulle hinna med lite yoghurt innan lunchen men sen kom Tomas och sa att vi var tvungna med lunchen på en gång så jag fick en frukost/lunch bestående av yoghurt, en skiva kassler, en ananasring och lite keso. yummy? Faktiskt nej. Alldeles för mycket för en frukost och jag känner som om magen ska explodera. Usch.
Om en liten stund ska vi på ett födelsedagskalas. Nu har jag avsagt mig fika redan innan så jag vet att det är lugnt (jag tål inte gluten så jag kan inte äta vanliga saker och då brukar folk köpa hem nått jag tål. Sa till väninnan att inte göra det till mig idag). Jag vill spara mig inför kvällen för idag kommer det bli några godisbitar.
 
Jag har funderat på om jag bör börja räkna mina kalorier ordentligt i några dagar igen. Jag tror eventuellt jag får i mig lite för lite. Kan vara bra att ta en koll på det
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0