Ingen vägning

Vi har haft lite problem med internetuppkopplingen här ute i skärgården och av den anledndingen har jag inte skrivit förrän nu. Dock har jag ännu inget roligt att skriva om för jag har ju inte kunnat göra min veckovägning. Det ända jag har kunnat göra är att ställa mig på svärmors våg för att se om jag vägde mer på den idag än igår, men det gjorde jag inte. Fast idag vägde jag ca 3 kilo mindre på den än den hemma, så om vi säger så här, den går vi inte på. Jag tror nog min digitalvåg hemma stämmer bättre än den gamla sortens våg som "rullar" som min svärmor har. Mina mått har jag inte heller tagit, men som jag sa tidigare så gör jag det imorgon bitti. Så imorgon blir det både veckans vikt och månadens mått, samt viktkurvan.
 


Kommentarer
Pernilla

Jag måste köpa en ny våg. Eller okej..."måste och måste" - den jag har fungerar, men den är ful och jag tycker det är tråkigt att ställa sig på den när den är så ful :D Har du kanske tips på någon fin och bra våg?

Svar: Haha jag förstår dig! Min är vanlig enkel och svart och den visar siffrorna digitalt vilket jag gillar, men jag har spanat på vågar med lite extra funktioner och med lite fina mönster på. Såg en väldigt fin turkos med något slags körsbärsträd på. Men det var på bild så jag vet inte var de finns. Jag säger till om jag ser nått =) Du kan få gör det samma ;-)
Linda

2012-07-23 @ 17:20:40
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0