Ingen mer Shamu-Linda

Nu har jag varit på själpeppsrunda i centrum och prövat massa kläder. Det är lite lustigt, för jag vet att jag kan kolla på vanliga klädesavdelningen nu men ändå är det som att jag inte vågar tro att det ska passa och jag drar mig mot XL avdelningen. Men jag vågade ta massa kjolar på Lindex vanliga avdelning i storlek L och det sjuka är att de flesta av dem var för stora. Det hade jag inte kunnat drömma om. Men storlekar kan så klart variera från affär till affär. Jag köpte i alla fall ett par korta leggings på Lindex rea för 50 kronor vilket jag är nöjd med. Dels var de lite roliga (jag som annars alltid använt svart för att tona ned mig själv) och dels för att jag inte hade några korta leggings alls, som jag passar i. I vilket fall fungerar det ganska bra att kolla på kläder då jag känner mig som shamu (klicka för bild), eftersom jag tappat så många storlekar
 
 


Kommentarer
Pernilla

Jag känner igen det där med att gå och kolla efter stora storlekar fast man inte behöver. Det är som att man inte vågar tro! Härligt dock att du provade kjolar i storlek L som var för stora - toppenbra! :) Tuffa leggings du fick tag i förresten - leggings måste vara det skönaste plagget någonsin? :)

Svar: Helt på samma linje som dig, man vågar inte riktigt. Jag tittar fortfarande på saker och tänker att det där kan jag inte ha. Sen blir jag förvånad när jag upptäcker att jag kan haha. Tack! Jag gillade dem också, det var roligt att de inte bara var svarta. Jaa! Helt klart, jag älskar verkligen leggings Hoppas de inte slutar tillverkas
Linda

2012-07-28 @ 18:11:40
URL: http://skinnyjeans.devote.se
EE

Så underbart när mindre storlekar passar :).. Förr hade jag alltid störst, om de ens passade. Men som du säger så är det ju olika i alla affärer, men ändå kul när man märker skillnad :).. Härliga leggings förresten!

Svar: Ja usch jag hade storlekar långt över 50 och massa X före L, så jag är helt överlycklig! Älskar att jag kan ha mindre storlekar :-D Tack ska du ha! Jag blev kär i dem
Linda

2012-07-28 @ 19:26:40
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Hanna-Mirari

OJ oj! Jag vet hur det känns. Jag måste tvinga mig själv att våga köpa kläder i den storlek som JAG VET passar, för jag prövade ju själv den nyss. Det är ändå som att det är för bra för att vara sant. Jag KAN väl inte ha Normala storlekar? liksom. Det är helt skumt! Men GO US! Vi kan faktiskt! Så jäkla bra jobbat! Vi förtjänar det! KRAM (Och tack för alla dina underbara kommentarer som peppar mig massa! Jag hinner inte skriva till dig lika ofta. Men jag läser allt och hejar till tusen! KRAM)

Svar: Åh du förstår också precis vad jag menar. Det är ju precis så det är, inte kan jag ha det där? Jag tycker ju fortfarande att jag ser så stor ut. Även om jag ser att jag är mindre så känner jag mig fortfarande så stor. Det är en så knäpp ekvation det där. Men det är ju det de säger, att hjärnan kommer senare. Haha hoppas min kommer snart. Ja vi förtjänar det VERKLIGEN! Åh det är så lite så, jag kollar din blogg varje dag och läser, förundras och blir peppad och inspirerad av dig. TACK för att du läser i min blogg! Jag hejar tillbaka. KRAM
Linda

2012-07-29 @ 00:45:07
URL: http://hanna-mirari.blogspot.se/
Carro

Knäppt att kommentera ett så här gammalt inlägg, men jag såg en före-efter-bild på dig som några av mina vänner hade gillat på facebook, så därför gick jag in och kollade. och perfektionist som jag är så måste jag ju kolla från början :P i alla fall vill jag säga att du har gjort ett helt otroligt jobb med din kropp och dig själv, och att jag älskar hur du skriver. själpeppsrunda var för övrigt det bästa ordet jag hört i hela mitt liv tror jag. Ha det bra!

Svar: Nej det är inget konstigt hihi, jag blir glad för alla kommentarer. Tack snälla =D
Linda

2013-06-12 @ 22:13:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0