God natt

Det blev inte så många inlägg idag, men det är för att vi har grejat hela dagen och på kvällen kom en väninna över och tog ett par glas vin. Jag var väldigt sugen på ett glas vin jag också, men jag hoppade över det med tanke på kalorierna samt att kroppen slutar förbränna fett och kalorier tills all alkohol är ur kroppen. Ett glas vin kan jag ta en annan dag. Vad som var extra kul med att hon kom hit var att vi inte setts på länge och hon började med att utbrista hur smal hon tycker att jag blivit och undrade vart min rumpa hade tagit vägen. Sånt är så underbart roligt för då vet man att det syns.
 
Angående sug så har jag varit sugen på godis precis hela dagen. Jag skulle tro att det är mensen som spökar där, men som jag skrev förut så är jag inte givmild med kilona så jag ger inte mig själv tillåtelse till något förrän imorgon kväll och då bara i liten mängd, som vanligt. Jag är så nöjd över att jag hittat ett sätt att förhålla mig till godis som känns bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0