För stort

Tiden bara rusar på idag! Klockan är redan kvart i fem och inte är vi klara så inte har jag ens 3 minuter över till träning idag. Ja det är inte mycket att göra nått åt, det är ju som det är. Jag kan förhoppningsvis ta igen det med spåret imorgon bitti istället.
 
Jag hittade mina badkläder när jag grejade i lådor idag och det var lite roligt för när jag testade dem senast var de tighta. Inte för smått men tight. Nu var det väldigt löst och sladdrigt så nu får jag gå ned i storlek. Underbart, helt underbart.
 
Nej, tillbaka till maken på övervåningen och den totala oredan..
 
 
 


Kommentarer
Pernilla

Alltid en lika härlig känsla när tight blir för stort istället :)

Svar: Ja fantastiskt skönt! Måste spara mina stora kläder sen så jag kan göra någon kul grej med dem haha. Vilken är den största storlek du använt?
Linda

2012-07-06 @ 18:15:07
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Pernilla

Ja, jag har också tänkt på det. Sådana där klassiska byxbilder till exempel :D Den största storlek jag har använt är 48 i byxor/kjolar och 46 i överdelar. Jag vet inte riktigt var jag är nu eftersom jag inte köpt så mycket kläder, men jag provade ett par shorts i storlek 44 för ett tag sen och de gick banne mig på - och satt dessutom inte helt tokigt :) Tror nog jag ligger på en 42-44 nu, beroende på vilken affär man handlar i :) Vilken är din största storlek? Jag såg någon bild där du hade samma kläder men en var från startvikt och den andra från nu - det var stor skillnad, så du måste ha minskat många storlekar?!

Svar: Ja, alltså jag är inte så bra på det där med storlekar heller men jag tror byxor var typ 52-54 och jag undrar om inte tröjor var det också. Det var i alla fall alltid typ XXXL och 3XL och sånna markeringar i. Men siffror tror jag det var 52-54. Så mycket stort! Ja jag tog samma kläder för jag tänkte det var enklare att se. Bilden med den gröna tröjan fick jag förstås byta byxor på, men tröjan är ju samma. Den andra med rosa linne är ett par pösiga mjukbyxor till, men jag tror det syntes?
Linda

2012-07-06 @ 20:42:34
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Natti

Vilken känsla! Själv har jag inte provat min bikini än, vet att jag kommer att bli så besviken.

Svar: Tack, ja det var underbart. Åh tror du? Vilken fin blogg du har, jag måste sätta mig och kolla igenom ordentligt :-D
Linda

2012-07-06 @ 21:45:30
URL: http://fitmama.shapemeup.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0