Extra träning

Någonting säger mig att man blir beroende av träning. Nu när jag har den så nära hemma så bara känner jag att jag inte kan hålla mig ifrån den. Ok jag orkar nog inte stå en timme nu men kanske en halvtimme i alla fall. Eller 15 minuter till och med, men bara lite. Jag vet att jag har ont men det är ju bara eftersom jag tränat så det borde inte skada mig. Sen har jag himla ont i huvudet men det är nog också på grund av träningen. 
 
Idag har jag ätit alldeles för lite kalorier har vi räknat ut. Bara ca 650 hittills, så ikväll blir det godaste yoghurten som finns, samt en knäckemacka med ett kokt ägg på (Tomas förslag) och jag ser riktigt mycket fram emot detta! 
 
Nu till crosstrainern
 


Kommentarer
Pernilla

Usch ja, det är alltför lätt att bli träningsbesatt. Men så länge det är under friska förhållanden och man mår bra av det låter jag mig själv vara lite besatt. Än så länge är det bara hälsosamt :) Hade jag varit dig hade jag nog vilat från träningen ikväll och provat imorgonbitti istället. Mest så du inte sliter kroppen för mycket så du inte kan träna alls sen :/

Svar: Jag kan säga att jag önskar att jag hade gjortd et valet också för nu mår jag sämre. Eventuellt håller jag kanske på att bli sjuk, men hoppas inte det. Sen kanske jag till och med avvaktar tills imorgon kväll igen innan jag hoppar på crossen.. Ja, om jag inte mår toppen dvs. det är med träningsberoende funderade jag som sagt också på, precis som du säger. Jag håller med, så länge det är på ett bra sätt borde det ju vara helt ok!
Linda

2012-07-09 @ 20:16:21
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0