Det blir av

God förmiddag. Jag vaknar till växlande molnighet idag, vilket känns skönt eftersom det då troligtvis blir att umgås med mina föräldrar idag, sola, grilla, bada och ha mysigt. Jag vet inte om jag hinner träna innan vi åker dit för nu har jag nyss ätit yoghurt och det är lunch strax innan vi ska åka, men annars får det bli ikväll om vi kommer hem i lagom tid. Annars får jag väl bita i att det inte blir någon träning förrän på fredag kväll eller lördag nästa gång.
 
Imorgon ska vi åka tillsammans med vänner till Eskilstuna Zoo och vi kommer vara i parken i två hela dagar och så ska vi sova i en stuga, med kök, dusch och toalett. Det ska bli mysigt. Det blir mycket gå, vilket jag ser fram emot nu men tidigare tyckte var väldigt jobbigt. Det är skönt när man känner att mentaliteten förändrats.
En annan grej också som är en stor skillnad från förut är att jag faktiskt ska ta med mig badkläder ifall det blir väder för det. Okay min kropp är långt ifrån badklädessnygg MEN det är en stor skillnad nu från innan och nu skulle jag åtminstone våga bada. Jag hoppas att nästa sommar är ännu snällare med mig vad gäller detta
 
Dagens väder
 
Så här såg jag ut förra året vid ungefär samma tid. Men då hade jag förstås Leo i magen :)
 
I År. Dock inte nu utan för några veckor och kilon sedan
 
 
 
 


Kommentarer
Cathrine ab imo pectore

Hej! Har hittat din blogg och följt den några veckor nu. Vill bara säga att jag tycker du är otroligt duktig som fixar detta och tränar och håller det! Bra jobbat! Du är mycket vacker, både innan alla kilo försvunnit och nu! Ska bli kul att följa dig! Jag har också kommit igång nu(födde barn i sept förra året och fått många cortisonsprutor och mediciner för min nackskada som satt sina spår). Så kämpar på mitt håll!
Lycka till i fortsättningen! Ha det gott!/Cathrine

Svar: Hej, vad roligt att du följer min blogg. Jag tittade tillbaka in i din nu också och den ser jättemysig ut. Vad roligt att vi har barn i samma ålder (min yngsta är född 5:e september förra året). Tack så jättemycket för komplimangen! Vad glad jag blir, och lite rörd. Jag ska följa din blogg tillbaka. Jag ska sätta mig och läsa igenom lite i din blogg, men nackskada? Ja jag såg klänningen du har som morot till ett bröllop, vad roligt! Tack det samma
Linda

2012-07-18 @ 12:51:32
URL: http://catho13.blogspot.se
Sofia

Vad fin du är!

Svar: Tack så jättemycket! <3
Linda

2012-07-18 @ 13:03:37
dominic

fint :)

Svar: Tack tack
Linda

2012-07-18 @ 16:08:59
URL: http://youngadults.blogg.se/
Barbro

Är här inne första gången.
De lilla jag hittills hunnit läsa så blir jag jätte imponerad av hur du hinner både med småbarn å träna samtidigt.
Grattis till alla förlorade kilon

Svar: Hej, vad roligt =) Åh tack ska du ha, vad glad jg blir. Jag kämpar på här. Har också en man som är väldigt förstående och hjälper till så jag kan få träna, så jag har haft tur med det. Tack ska du ha! Vad snällt
Linda

2012-07-18 @ 18:02:07
URL: http://byebyekilon.blogg.se
Pernilla

Det låter som att du har några riktigt mysiga och roliga dagar framför dig. Zoo är alltid kul - skulle själv vilja åka till Kolmården igen - var över 10 år sen jag var där. Ville jättegärna klappa vargarna...iaf tills den där vargen dödade en skötare. Jag är ju förvisso inte förvånad över det - jag menar, det är ju ändå en varg med instinkter. Men om jag gärna ville uppleva vargarna på nära håll innan, har jag klart blivit lite mer tveksam nu. Tills vidare har jag ett litet zoo här hemma i alla fall - 2 hundar, 1 kanin, 9 fåglar och tre akvarium gör vårt hus till ett litet äventyr ;)

Svar: Ja tack, jag hoppas barnen ska gilla det. Roligt också att det finns lite tivoli och bad och sånt där. Hoppas vädret är bra. Jag förstår dig. Tycker också det hade varit häftigt men jag är tveksam nu precis som du. Jag a just det till Tomas att ingen får gå in och klappa nått djur nu när vi är borta, även fast det är en annan park. Vi var på kolmården förra året, det är mysigt där! åh vad härligt med alla djuren! Vi har två katter vi, men jag skulle vilja ha hund. Det får dock bli längre fram i sånt fall, vi bor fortfarande i lägenhet. Vad är det för fåglar ni har då?
Linda

2012-07-18 @ 18:11:08
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Anna

Vilka fina bilder på dig!

Svar: Tack så jättemycket! <3
Linda

2012-07-18 @ 18:38:34
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
EE

Hoppas att ni får en härlig vistelse och fint väder!
Och förresten, vad fin du är!! :)

Svar: Tack så jättemycket, jag hoppas barnen ska tycka det är mysigt. Oh vad gullig du är!! Tack! <3
Linda

2012-07-18 @ 18:44:17
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
135

Hej tack för dina inspirerande kommentarer.
Jag gick i strejk nu så nu sitter jag som ett annat mähä och inspireras av dig.
Du är vacker hade jag set ut som du :-) kanske står längre bak men hur har du gjort?
Jag själv börjar när vi är hemma efter lägret i aug

Svar: Men Gud vad gullig du är! Tack så jättemycket!! Absolut det står ordentligt men jag kan ändå säga lite kort att sättet jag gör på är genom att äta all vanlig mat fast i mindre mängd. Jag äter godis men bara lite och bara på lördagar. Inte massa skräpmat och skulle jag vilja ha det så skulle det inte vara var och varannan dag utan kanske en gång i månaden. Jag dricker inte massa läsk och sånt och gör jag det så blir det cola zero (men glöm inte att den innehåller konstgjort sötningsmedel). Så typ det. Så motionerar eller tränar jag så mycket jag kan. Hemma, för jag gå inte på gym eller så. Mycket powerwalks och sånt. Det låter ju som en bra idé! Vi kan följas åt =)
Linda

2012-07-18 @ 20:05:33
URL: http://nogg.se/135
smulan

Jättefin:-)
Du är så duktig. Hoppas ni får det mysigt i Eskilstuna:-)

Svar: Tack så jättemycket! All pepp värmer <3. Tack ska du ha vi har jättetrevligt här =)
Linda

2012-07-19 @ 02:37:53
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Pernilla

Vi har 4 rödpannade kakariki, 2 gulpannade kakariki, 1 turkosparakit och 2 rosella... Några du känner till? Fåglarna är det väl egentligen mest sambon som är intresserad av, även om jag själv äger 2 av dem. Eller ja, de tycks få ungar hela tiden så ofta har jag fler än två. Blir ju några bra slantar när jag säljer dem om inget annat. Nu senast fick jag 1000 riksdaler för 4 ungar... Inte tokigt alls :)

Svar: Ärligt talat är jag inte riktigt bekant med arterna. Parakit känner jag dock till. Turkosparakit är jag dock inte säker på. Fåglar kan vara mysigt och fint att ha. När jag var liten så hade vi 7 fåglar. Jag vet att det var en pappegoja, undulater och två med tofsat på huvudet. Kan ha varit nymfparakiter? Ja men det är ju bra pengar! Hoppas de får bra ägare!
Linda

2012-07-19 @ 08:54:28
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0