Äntligen tränat!

Då har jag haft lite för mig idag som bränt lite kalorier. Jag körde ett zumba/styrkepass på förmiddagen och sen gick jag och grabbarna ut på en nästan 5 km promenad. Så några kalorier är i alla fall brända men musklerna har i alla fall fått jobba om inte annat. Det är skönt och det var härligt att få det gjort eftersom det var en vecka sedan sist jag var ute och gick. Så kunde jag dessutom förena nytta med nöje och mys med grabbarna.
 
Idag kom också förklaringen till att jag känt mig  lite svullen de senaste dagarna och varför jag hade molande värk i magen i slutet av veckan. Min första mens sedan jag fick Leo (som blir 10 månader i övermorgon) kom idag. Då får vi väl se hur det ser ut på vågen på nästa veckas invägning. Inte för att jag kommer äta nått snask alltså, utan för man kan ju lägga på sig vatten då man har mens. Håller tummarna för inte.
 
Heja mig. Heja dig. Heja oss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0