Ur min garderob -tjockisbilder och målkläder

Lite nytt i min garderob som jag tänkte visa er här
 
Läcker rygg
 
Mycket färg
 
Linnematerial
 
Lite söt
 
Vanlig blus
 
Skön oversize
 
Enkelt och bra
 
Min absoluta favorit, så den fick ni tre bilder av

Enkelt och fint
 
Förvisso infköpt 2007 men har inte kunnat använda eftersom jag var för tjock för det
 
Som sagt..
 
Inköpt på samma resa till turkiet 2007. Men jag har av samma anledning (för tjock) inte använt den mer än en gång heller. Bildbevis?
 
Sa ju det (mars 2008)
 
Myströja
 
Och sist men inte minst. Kommer ni ihåg min ena måltröja som jag hade? Den blusen som passade upptil men satt åt nedtill och som jag sa att den kommer nog inte sitta bra innan jag blir av med hänghuden på magen?
 
Här har ni den nu, ca 2 månader senare
 
 
 


Kommentarer
EE

En kommentar som sammanfattar hela inlägget: DU ÄR SÅ HIMLA FIN OCH DUKTIG!!!

Svar: Åh men tack fina du! Och tack det samma! <3
Linda

2012-12-10 @ 13:11:10
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
Linda

:) Härligt!!!

Svar: Tack!!
Linda

2012-12-10 @ 13:19:00
URL: http://lindajsson.wordpress.com
Gentle Giant

Vilken pingla du är! Många snygga, härliga och sköna outfits! Måste dessutom vara helt fantatsiskt att känna skillnaden (vi andra kan bara föreställa oss när vi ser dina bilder)! Du har gjort ett fantastiskt jobb! Jag blir fortfarande grymt imponerad var gång du lägger upp bilder. Jag tycker du är fantatsisk som visar upp din resa och förmedlar att med hårt arbete kan man åstadkomma förändring!

Svar: Åh men tack så väldigt mycket! Jag har haft svårt att hitta kläder som sitter riktigt bra under resans gång men nu när jag börjar stabilisera kroppen något mer och alltså komma till de storlekar jag sen ska ha, så gör det i alla fall saker lite lättare. TAck, åh verkligen för dina fina ord, jag blir så himla glad!
Linda

2012-12-10 @ 16:56:53
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
alexandra

gud vad snygg den svarta klänningen var på dig när du gått ner, ass snyggt:)

Svar: Tack så väldigt mycket! =D
Linda

2012-12-10 @ 17:57:47
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Minendie

Wow, vad du är snygg! Vilken härlig känsla det måste vara att kunna köpa nya kläder och känna sig fin. Det riktigt lyser om dig :)

Svar: Tack så väldigt väldigt mycket!! Ja det är fantastiskt att kunna gå in i affären och titta på alla hyllor faktiskt. Jag har inte kunnat det på så länge jag kan minnas! Tack!! Kram
Linda

2012-12-10 @ 20:13:34
URL: http://minendie.wordpress.com
C

Jisses vilken skillnad det är o kul att du har så mycket fina kläder som passar!

Grattis till viktminskningen ♥

Kram C

Svar: Tack så mycket! Jag ska vara glad åt jag har så fina vänner som jag har. Jag jhar fått väldigt mycket kläder under resans gång. Bara nu nyligen fick jag kläder igen (vilket var tur eftersom jag nästan inte hade något..)
Tack så mycket! <3

Kram
Linda

2012-12-10 @ 20:44:40
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Pernilla

Alltså, jag visste ju redan att du har blivit väldigt smal, men när jag ser de här bilderna så blir jag chockad (på ett bra sätt) över hur JÄTTEsmal du ser ut/är! Du har verkligen rasat de senaste veckorna och det blir väldigt tydligt på de här bilderna. Roligt för dig, Linda! Jag hoppas du ser det själv också - att du är smal och har gjort ett fantastiskt jobb! SÅ DUKTIG!

Svar: TACK Penilla! <3 Jag erkänner att jag ser förändringar som kommit på sista tiden. Till exempel har mina armar och ben plötsligt blivit mindre. Som om de kom efter. Armarna speciellt ska jag säga och bara det har gjort mycket för vad jag kan ha på mig. Tack för att du ser det!! Kramar finaste Pernilla!
Linda

2012-12-10 @ 22:24:59
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Jenny

Kan bara säga FANTASTISKT! Du är så j**a fin :)

Svar: Åh men tack fina du!!
Linda

2012-12-11 @ 20:09:01
URL: http://2xlblog.com
Anna

Fantastiska bilder och massor med inspiration! :)

Svar: Tack så väldigt mycket Anna! Kram
Linda

2012-12-12 @ 09:15:16
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
emma-isabella

Gud va snygg du är!
Som jag alltid säger... INSPIRATION AB!
:)

KRAM

Svar: Åh men tack så väldigt mycket! Du gör mig alldeles rörd!
Kramar!
Linda

2012-12-12 @ 12:23:37
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Linda

Hej! Jag blir så inspirerad av din resa, jag har inte samma utgångspunkt som du hade men efter en graviditet så har jag tyvärr gått upp en del samt slutat röra på mig som jag borde. Men jag tycker verkligen att det är svårt att få ihop träning och vardagsmotion när man går hemma om dagarna. Kosten ska vi inte ens prata om, lite fika där och lite fika där. Skulle vilja fråga om du kunde lägga upp ett kostschema för hur en vanlig vecka ser ut för dig? Det vore supersnällt! Och det tåls att säga igen fan va du är strong! Kramar

Svar: Hej! Tack ska du ha!Jag vet precis hur du menar! Det var främst efter graviditeterna jag la på mig min vikt. Som du säger, det blir lätt lite här och där. Jag rekommenderar dig att klicka på min kategori som heter mat, där har jag skrivit en del om hur och vad jag äter. På kategorin foton och under månaden juni så finns det en del bilder på mat också. Jag äter nämligen all vanlig mat, men i lite mindre mängd bara. På morgonen äter jag en skål yoghurt. CA 200 gram. Sedan till lunch blir det rester från dagen innan ganska ofta. Eller så kan det bli ett kokt ägg på två glutenfria rostmackor -utan smör men med lite kaviar. Till middag igår blev det en skål risgrynsgröt med stevia och kanel (istället för socker). På kvällen en lite skål med yoghurt eftersom jag var hungrig. Äter ofta en eller två frukter om dagen. Oftast typ madariner eller clementiner, men ibland en banan också. Är jag ute och far och inte hinner fixa någon mat eller vill stanna och köpa dyr, fet mat så kan det i värsta fall bli en nutrilettbar, men jag går inte på nutrilett och äter inte en diet på det. Jag kan äta godis men då blir det bara en dag i veckan. Fast igår åt jag en lussekatt eftersom jag bakat och idag blir det också en men det är för att det är lucia. Men då handlar det om gränser. En och inte tre. Ja du förstår säkert hur jag menar. Fråga mycket gärna igen om du undrar över något! Kramar
Linda

2012-12-12 @ 13:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0